Gå til innhold

"The Unholy Alliance" - Noen som skal?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ZprMario: Liker ikke hardcore-vokal?

 

EDIT: Selv liker jeg vokalen veldig godt. Han har helt egen stil. (Selv om han hermer litt etter Pantera på sistesangen...)

 

Chris Adler er virkelig en fantastisk tromiss ja, utrooolig dyktig. Veldig teknisk og kreativ tromming... men han har ikke intensiteten og ... la oss kalle det "klikke i vinkel"-aktig sounden som Lombardo har. Han voldtar jo trommesettet.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Liker noe hardcore vokal, men synes vokalstilen til Randy er litt småkjedelig og monoton. Har liksom ikke noe mer enn den ene dimensjonen å synge med. Han gjør det greit, men for min del blir det kjedelig i lengden. Men rent bortsett fra det har de noen beintøffe riff i det bandet, og de spiller blodtight.

 

Lombardo er også syk, men liker faktisk stilen til Adler bedre. Liksom ikke bare "pøs på" hele tiden, synes han virker mer kreativ enn Lombardo rett og slett. Selv om begge to helt klart er i "eliten" :)

 

Og hvis LoG skal spille Blood Of The Scribe på denne konserten, vil jeg være i himmelen... *be til høyere makter.... :innocent:

 

Her med the Adler brothers....

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Dere har tydeligvis ikke fått med dere at In Flames har avlyst, og er byttet ut med Mastodon?

6684735[/snapback]

 

Ehm... Nei. Sjekk www.inflames.com ;) Hadde de avlyst hadde jeg blitt dypt skuffet, hadde bestillt billetter til en In Flames konsert for etpar måneder siden eller no, men det ble et eller annet tull og det ble avlyst.. Det sugde =(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...