Gå til innhold

"The Unholy Alliance" - Noen som skal?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uheldigvis blir jeg sjåfør til denne konserten, altfor få tog som går tilbake mot indre Østfold etter konserten, og har ikke sted å overnatte :(. Flere som skal sitte på + at jeg har skole neste dag, så er det ikke så altfor ille... Men for min del blir det en nokså edru kveld.

 

Jeg får nok min dose adrenalin/rus allikevel! :yes: Eneste som bekymrer meg er å skulle orke å kjøre tilbake etter å ha stått timevis å sett disse banda...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Da ser det vist ut til at det ikke blir noen konsert for meg alikvel. Han jeg skulle dra med hadde vist enkelt og greit ikke råd.

7240925[/snapback]

Du får med deg noen, eller så møter du noen der. Jeg hadde dratt aleine om jeg måtte.

7246545[/snapback]

 

Det stemmer, alltid noen du kan møte der. Ellers så bare drikker du deg så full at du glemmer at du ikke er med noen :)

Lenke til kommentar
Jeg vorser på toget og eventuelt et sted i oslo før konserten. Noen som vet om et sted man kan vorse? Tulling på tur i oslo er ikke altid like lett :p

7250596[/snapback]

 

Du er ikke 18, fy fy :(

7251057[/snapback]

 

Unnskyld :( Skal bli avholdsmann fra no av.

 

 

Det er vel helt utsolgt nå, eller? Kunne tenkt meg dit, egentlig..men hakke billett.

 

Du sliter med å kjøpe øl på utesteder hvis du "ser ut" som du er under 18.

7251122[/snapback]

 

Skal ikke være for skråsikker no, men er rimelig sikker på at det egentlig ikke vil være et problem for meg.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Hva er det som er en god nokk unnskyldning til å ikke se Slayer live?

7267212[/snapback]

Kan godt gi deg 14 gode unnskyldninger jeg:

 

01. South Of Heaven

02. War Ensemble

03. Die By The Sword

04. Born Of Fire

05. Cult

06. Disciple

07. Eyes Of The Insane

08. Mandatory Suicide

09. Seasons In The Abyss

10. Hell Awaits

11. Dead Skin Mask

12. Raining Blood

13. Postmortem

14. Angel Of Death

 

Haaa, neida :D

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

Skal dit jeg! Gleder meg som en unge på julaften. ( Passe ironisk når jeg kun er 14) ? :)

 

In Flames er hovedatraksjonen etter min smak.. Men gleder meg sykt til alt.. Skal bli så digg! Eneste som er dumt, er at jeg skal ha tentamen dagen derpå..

 

Noen som vet hvilke sanger Bodom og In Flames skal spille, og i hvilken rekkefølge? =) Mulig det har blitt sagt før i tråden, men jeg lider av latskap..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...