Gå til innhold

Nintendo DS Fakta


Anbefalte innlegg

Enda så mye jeg foretrekker DS fremfor PSP har jeg en følelse av at PSP er riktig konsoll for deg.

6308383[/snapback]

Når det bare er spel har er ute etter vil eg tru at DS er det beste valget. Med mindre grafikken er alt som teller for kor bra eit spel er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg PSP, men gleder meg alikevel stort til å få DS Lite i hus. PSP har desverre veldig få spill som egner seg best til håndholdt, og planene dine om NFS: MW bør du legge fra deg om du allerede har en stasjonær konsoll. Som du selv sier så har du iPod som dekker multimediabehovene dine, så det er kun en spillmaskin du er ute etter og da er nok DS Lite det klare valget.

 

PSP-spill som gjør maskinen verdt å ha: Lumines, det kommende LocoRoco (demoen tyder hvertfall på at dette blir det beste på PSP hittil), Daxter, Tales of Eternia og sikkert noen få jeg har glemt.

Lenke til kommentar

Syns du grafikk er veldig viktig går du for PSP. Dersom du vil ha litt mer unike spill, så går du for DS.

 

Det kommer også veldig ut på hvilken type spill du er ute etter. Dersom du liker bilspill, så er PSP den rette platformen for deg. DS er stort sett for svak til å ha store bilspill. Mario Kart DS er vel unntaket, ellers finnes det bare dårlige porter.

 

Og absolutt ingen vits å sammenligne grafikken på DS og PSP. Folkens, det er nærmere 200MHz forskjell på prosessoren.

Lenke til kommentar

Hva betyr at det er 200MHz forskjell på prosessoren.

Hvem har best da?

Jeg bare spurte om det bil spillet for det spilte jeg i dag. (need for speed most wanted til psp)

Men jeg tenker at jeg kommer til å angre hvis jeg velger en av de.

Men har mest lyst på ds lite

På grunn av touch screen, og mange av de rå spillene.

Men hva burde jeg velge. (NINTENDO DS LITE??)

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller spammes det med pspnett urler på alle norske forum om dagen? Useriøst!

 

Jeg ville også gått for PSP av den grunn at du da får en enkel måte å kjøre homebrew på, samtidig som at du får en dings som ser litt råere ut enn kladden DS.

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller spammes det med pspnett urler på alle norske forum om dagen? Useriøst!

 

Jeg ville også gått for PSP av den grunn at du da får en enkel måte å kjøre homebrew på, samtidig som at du får en dings som ser litt råere ut enn kladden DS.

6310041[/snapback]

 

Han spør om DS Lite og ikke vanlig DS, DS Lite er da langt mindre kladd enn PSP

Lenke til kommentar

Du må klare å bestemme deg gutt, er du ute etter god grafikk og bilspill eller rå spill som bruker trykkfølsomskjerm ? Liker du spill som Mario, Zelda, Advaced wars, mario kart osv som Nintendo leverer ? Eller liker du best skytespill og bilspill i best mulig grafikk ?

 

Passer du til nummer 1 velger du DS Lite og passer nummer 2 deg bedre velger du Psp.

Lenke til kommentar

For meg så er det snakk om hvilken type spill du vil spille ettersom de ofte er ganske forskjellige fra PSP til DS. PSP har jo og kommer nok til å få mye av den samme typen spillmateriale som PS2 og det er jeg personlig litt lei av. Spillene der er ofte litt..tja, kalde? De har liksom ingen sjel. Det gjelder selvfølgelig ikke alle, men veldig mange. Det er mulig det er jeg som begynner å bli rar på mine gamle dager, men mange av spillene til DS virker bare mer gøy å spille. Kult nok med GTA på PSP, men etter å ha spilt alle de tidligere versjonene både på PC og PS2 så er jeg drittlei av å stjele biler og banke folk. Akkurat nå har jeg mer lyst til å samle opp noen poeng i Mario :)

 

Jeg ville altså gått for en DS!

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt mye.

Nå har jeg dette:

Jeg har en PS2 som jeg kan spille de samme spillene som på psp, nesten.

Men denne hånholdte skal jeg ha på steder der jeg ikke kan spille.

Men da kan jeg jo spille "psp" spill på ps2 en for de har jo nesten samme spill.

Så da kan jeg kjøpe ds lite for å prøve andre spill og spillmedtoder.

Super mario kart og vanelig og new mario er jo kjempe kult.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...