Gå til innhold

Nintendo DS Fakta


Anbefalte innlegg

Nå må jeg finne ut om jeg kan få llov til å kjøpe den(er 15år).

Har dere noen forslag?

Hvor mye koster ds lite og kommer det en pakke med ds og spill eller må du kjøpe spill ved siden?

Hvilket spill burde jeg kjøpe hvis jeg får lov til å kjøpe den??

 

Den har et bra utsene?

post-101449-1150373835_thumb.jpg

Endret av MobilFreak91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutt å dobbeltposte!

 

Den veiledende prisen blir på rundt 1500kr. Blir sikkert tilbud på en rekke butikker. Ingen bundle er annonsert.

 

Skaff deg Metroid Prime Hunters, Mario Kart DS, Mario 64 DS, New Mario Bros (kommer 30 juni), Meteos, Castlevania Dawn of Sorrow. Noen å velge imellom der.

 

Vet ikke hvor mange eksemplarer som kommer til Norge. Sikkert en god del. Tviler på at det blir særlig med mangler.

Lenke til kommentar
vET dere om noen tips så jeg får lov avv mine foreldre å kjøpe ds lite da+?

6313105[/snapback]

Be de skaffe den med "Prof. Kawashima's Brain Training", så kanskje du får problemer med at de selv bruker den mer enn deg. ;)

 

Det er et spill som trener hjernen din og terper den. Forskjellige typer småspill som du må utføre så fort du klarer ved å regne, tegne, løse oppgaver osv. Har blitt ekstremt populært hos de eldre.

Lenke til kommentar
vET dere om noen tips så jeg får lov avv mine foreldre å kjøpe ds lite da+?

6313105[/snapback]

 

Kjenner jeg foreldrene dine rett (noe jeg ikke gjør) maser de sikkert mye på at du skal komme deg ut av huset og ikke bare sitte inne og spille tv-spill. Da kan du argumentere med at en DS Lite kan brukes utendørs :)

Lenke til kommentar
vET dere om noen tips så jeg får lov avv mine foreldre å kjøpe ds lite da+?

6313105[/snapback]

 

Kjenner jeg foreldrene dine rett (noe jeg ikke gjør) maser de sikkert mye på at du skal komme deg ut av huset og ikke bare sitte inne og spille tv-spill. Da kan du argumentere med at en DS Lite kan brukes utendørs :)

6313747[/snapback]

Jepp, trenger bare finne den rette vinklen på sollyset :p

Lenke til kommentar
har veldig lyst på nintendo ds lite, men er usikker på grafikken da?

6313674[/snapback]

 

 

For meg virker det som om graffikk og utsende er avgjørende for deg. Derfor tror jeg du vil trives best med psp. Den er helt rå og se på, og alle blir imponert første gang de ser den.

 

Jeg mener at ds er en mer voksen maskin. Spillene der krever noe av deg på en helt annen måte enn psp, ettersom det ikke bare går på det visuelle. Selve maskinen er ikke så kul å se på i forhold til psp, og det er heller ikke spilla.Men spillbarheten er mye bedre på ds.

 

 

Jeg hadde selv psp før-(importerte ganske tidlig) og hadde den en sommer til kjedelige dager i syden. Solgte den når jeg kom hjem og har ikke angret.

 

Det fordi den er dritkul i førsten, , men når du ikke lenger blir imponert av utseendet så er den desverre uendelig kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...