Gå til innhold

HW-Lan 06: Gulost versus Hvitost -konkurranser?


TSP

Anbefalte innlegg

Det er også lett å sabotere en slik test, da gulostingene kan sende noen skikkelige brødskaller inn i hvitostleiern og vice versa. Dessuten kan man jo alltids "toppe laget" og nekte de dumme å være med. Derfor er en fysisk konkurranse mye bedre.

6253856[/snapback]

 

Litt smør på flesk, kanskje?

 

Litt pussig at du påstår at hvitostinger er "dumme", men du foreslår likevel at en fysisk konkurranse ville vært tingen? Siden når var god fysikk avgjørende for hvor en person ligger på dumhetskalaen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingenting i veien med IQ-test, men det hører liksom ikke til i samme konkurranse. Det er jo fullt mulig å avholde en osterelatert femkamp eller noe slikt, og så en IQ-test der vi deler oss i to. Her blir det dog flere problemer:

Hvis det blir kjempemange deltakere, hvem pokker kommer til å gidde å rette alle prøvene og gjennomsnittet av resultatet? Husk også at ingen er upartiske i denne saken, så det kan fort bli juks.

Det er også lett å sabotere en slik test, da gulostingene kan sende noen skikkelige brødskaller inn i hvitostleiern og vice versa. Dessuten kan man jo alltids "toppe laget" og nekte de dumme å være med. Derfor er en fysisk konkurranse mye bedre.

6253856[/snapback]

Jeg tror at verken gulostere eller hvitostere ville vært så sleipe at de hadde sendt inn en komplett idiot til de andre og jeg tror at den siden det hadde gjeldt hadde skjønt det ganske kvikt.

Hvem har sagt at det trenger å være så mange? Hvis vi eksempelvis tar 5 hvitostere og 5 gulostere, går dette flott.

Jeg ser ingen problem med at man har toppet lagene sine. Det laget som har best toppet lag vil jo vinne, så det blir jo uantsett rettferdig.

Hvis man vil unngå toppingen av lagene kan de som skal reprensetere hver av sidene løses på følgende måte:

 

Eksempel:

1. Gulosting tar på seg bind for øynene.

2. Alle hvitostere stiller seg opp rundt ham og er helt musestille.

3. Gulosting snurrer rundt og går i retning de som står rundt. Evt. kan den som bli peket på bli trukket ut, overse i så fall punkt 5.

4. Alle de som står rundt skal ikke bevege seg. Gulostere som står på utsiden passer på at dette ikke skjer.

5. Når gulosting tar på en hvitosting er det den hvitostingen som først ble tatt på som er trukket ut.

6. Gjenta seasen 5 ganger, før en hvitosting får på seg bind og gulostere stiller seg opp rundt han.

Lenke til kommentar

Gulost/hvitost-fenomenet er noe sært for OT-baren, altså ikke engang for hele forumet. Derfor tror jeg det er heller lite sannsynlig at vi vil arrangere noen slike konkurranser, men det er selvsagt ingenting i veien for at deltakerne selv gjør dette.

Lenke til kommentar
Det er også lett å sabotere en slik test, da gulostingene kan sende noen skikkelige brødskaller inn i hvitostleiern og vice versa. Dessuten kan man jo alltids "toppe laget" og nekte de dumme å være med. Derfor er en fysisk konkurranse mye bedre.

6253856[/snapback]

 

Litt smør på flesk, kanskje?

 

Litt pussig at du påstår at hvitostinger er "dumme", men du foreslår likevel at en fysisk konkurranse ville vært tingen? Siden når var god fysikk avgjørende for hvor en person ligger på dumhetskalaen?

6253988[/snapback]

 

Boksing?

Lenke til kommentar
hvem pokker kommer til å gidde å rette alle prøvene og gjennomsnittet av resultatet? Husk også at ingen er upartiske i denne saken, så det kan fort bli juks.

Hr. x86 gjør den jobben på millisekunder. Testen kan utføres på 1-2-3 terminaler i noe så simpelt som HTML/PHP i en browser låst i kioskmode.

 

Jeg lager gjerne et par osterealterte IQ-oppgaver.

EDIT: Og jeg er upartisk til alt som har med OT.

 

Hva med brødskive-med-gulost-kast ?

Lander brødskiva oppned blir det minuspoeng.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Du er jo ikke upartisk når du selv skriver gulost ;) Forøvrig aner jeg ikke hva jeg pleier å si. Sier vel gulost når jeg spiser gulost fra Synnøve. Når jeg spiser Hvitost fra Tine sier jeg hvitost. Så enkelt som det. Bruker altså produktbeskrivelsen som står på pakningen. Medfører ingen fare for sinte gulostinger/hvitostinger som skal komme og banke meg ;)

Lenke til kommentar

Cheese Wars! Ta med dere hvitost/gulost ut i felten og sloss som menn (kvinner, dette gjelder dere også.. catfights er nasty)! Da setter man både et vell av fysiske egenskaper til testing, samt intellektuelle (strategi, osv) og samarbeid.

 

Slik kommer vi garantert til å banke hvitosting-skaller :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...