Gå til innhold

HW-Lan 06: Gulost versus Hvitost -konkurranser?


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meg for general. Med alle mine Rome: Total War erfaringer bak meg vet jeg å lede en hær. Spørsmålet er jo bare for hvilken side jeg skal lede kampen ;)

6335392[/snapback]

Jeg stiller meg sterkt tvilende til dine strategiske og organisatoriske evner, og henstiller derfor forslag om at du skal lede hvitostingene inn i kamp.

 

Jeg stiller lokaler til disposisjon om noen gulostinger skulle trenge kamp-trening.

Lenke til kommentar
Meg for general. Med alle mine Rome: Total War erfaringer bak meg vet jeg å lede en hær. Spørsmålet er jo bare for hvilken side jeg skal lede kampen ;)

6335392[/snapback]

Du skal selvfølglig støtte hvitostingene! Jeg skal selvfølgelig være nestkommanderende. Og hvis du ikke støtter hvitostingene er jeg en minst like god general :devil:

Lenke til kommentar
Meg for general. Med alle mine Rome: Total War erfaringer bak meg vet jeg å lede en hær. Spørsmålet er jo bare for hvilken side jeg skal lede kampen ;)

6335392[/snapback]

Du skal selvfølglig støtte hvitostingene! Jeg skal selvfølgelig være nestkommanderende. Og hvis du ikke støtter hvitostingene er jeg en minst like god general :devil:

6336386[/snapback]

Orresnei skal støtte ostingene han!

Lenke til kommentar

Jeg støtter såklart dem som vinner. Og siden det er de jeg støtter som vinner er det jo såpass enkelt at jeg kan velge hvem som helst. Siden min kjære med strategist er i hvitostingens hær må jeg nesten stille meg til disposisjon der. Jeg vil være hvitostingenes førstkommanderende general. Ingen andre enn den høytstående og respekterte The Strategyplayer, Preben, vil være min nestledende general.

 

All hail the Hvitostings!

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Orresnei skal støtte ostingene han!

6336392[/snapback]

Nå må dere ostinger slutte, grunner til at dere ikke er med:

1. Dere er for feige til å ta et standpunkt.

2. Dere er for få til at dere kommer til å ha en sjanse.

3. Alt er mye lettere når det er kun er to lag, da man eksempelvis kan ha fotballkamper dem imellom og ikke trenger å lage noe komplisert kamp og poengssystem. Dette gjelder flere typer konkurranser.

4. Dere kan forøvirg alltids snu, og bli med i hvitosthæren :)

 

Fint at du støtter opp om det riktige Snorre!

Zethyr: Dette er en god general og du kommer til å misunne oss for å ha en slik briljant person med i kampen! Super-Orresnei = :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nå må dere ostinger slutte, grunner til at dere ikke er med:

6336430[/snapback]

Vel.. Har bare fått med meg en osting, og det er meg :D

6339816[/snapback]

Nei, du har med deg to ostinger: Jeg er med! ;)

 

EDIT: Og når sant skal sies: Så vinner ostingene lett over resten!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Hva med oss ostinger da?

Eller glemmer dere likestilling?

6334256[/snapback]

 

Ostingene valgte selv og være nøytrale, så det er deres problem.

6395118[/snapback]

Når valgte vi det? :hmm:

6399534[/snapback]

 

Når dere valgte å være ostinger. Når dere valgte å være nøytrale i alle diskusjonene om hva som er riktig å si. Når dere abdiserte som hvitostinger/gulostinger.

Lenke til kommentar
Hva med oss ostinger da?

Eller glemmer dere likestilling?

6334256[/snapback]

 

Ostingene valgte selv og være nøytrale, så det er deres problem.

6395118[/snapback]

Når valgte vi det? :hmm:

6399534[/snapback]

 

Når dere valgte å være ostinger. Når dere valgte å være nøytrale i alle diskusjonene om hva som er riktig å si. Når dere abdiserte som hvitostinger/gulostinger.

6399639[/snapback]

Jaha ja..

Vi har aldri sagt vi skulle være nøytale.. Eller hva Sondre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hva med oss ostinger da?

Eller glemmer dere likestilling?

6334256[/snapback]

 

Ostingene valgte selv og være nøytrale, så det er deres problem.

6395118[/snapback]

Når valgte vi det? :hmm:

6399534[/snapback]

 

Når dere valgte å være ostinger. Når dere valgte å være nøytrale i alle diskusjonene om hva som er riktig å si. Når dere abdiserte som hvitostinger/gulostinger.

6399639[/snapback]

Jaha ja..

Vi har aldri sagt vi skulle være nøytale.. Eller hva Sondre?

6403957[/snapback]

Nei, vi har ikke sagt vårt siste ord! Du vil høre mer fra oss!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Vil ostingene være saken som kan bringe gul- og hvitostinger sammen? Stå sammen for den fargede ost?

6407177[/snapback]

Hmm, personlig er jeg osting... Men jeg holder mer med gulostingene enn hvitostingene. Hvorfor, jo enkelt, fordi osten faktisk er gul. Dette minner meg litt om Coop (?) reklamen der en litt eldre fyr spør om han ikke har Mao's lille rød i gult. Her er utfallet at hvotostingene mener at osten, som faktisk er gul, kalles hvitost.

 

Men, jeg er fortsatt osting!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...