Gå til innhold

Den lille Profession threaden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ryktene vil ha det til det ja.

6216537[/snapback]

Ikke tro alt du leser. Om store deler av Outland bare skal være tilgjengelig for rikinger, så blir det sutring.

I de siste patchene har mye av "det nye" inkludert tradeskills (tier 0.5 questlinen, tier 3, etc.), så det er ikke umulig at det å få mounten kommer til å inkludere en del arbeid og questing (slik som dreadsteed til warlock).

Skrevet
Ryktene vil ha det til det ja.

6216537[/snapback]

Ikke tro alt du leser. Om store deler av Outland bare skal være tilgjengelig for rikinger, så blir det sutring.

I de siste patchene har mye av "det nye" inkludert tradeskills (tier 0.5 questlinen, tier 3, etc.), så det er ikke umulig at det å få mounten kommer til å inkludere en del arbeid og questing (slik som dreadsteed til warlock).

6217905[/snapback]

kanskje gjennomsnittlig 5000 gull for items hvis man kjøper det på ah (det som kan kjøpes), hva vet vi? :) .

Skrevet

Jeg hørte at den skulle koste 1000gold jeg... Men det hørte jeg av en venn som hørte det av en venn som hadde lest det et sted, så jeg tvivler litt på det :p

Skrevet

Synes WOW er mer enn nok grinding fra før. 5000 gull for en epic mount, da holder det. Da klarer jeg meg med vanlig mount i hvert fall. ;)

Skrevet

Jeg har lest et sted at prisen bare skal ligge på 300 for flygende mount, siden den er nødvendig, ikke luksus. Hvordan det er med epic i forhold til vanlig vet jeg ikke.

Skrevet

Kommer det en epic-flying mount, mon tro? :hmm:

Og, forresten! Hva tror dere om den nye professionen; Jewelcrafting? Virker meget lovende, spør du meg :)

Skrevet
Kommer det en epic-flying mount, mon tro? :hmm:

Og, forresten! Hva tror dere om den nye professionen; Jewelcrafting? Virker meget lovende, spør du meg :)

6218797[/snapback]

Det skal jeg prøve! Tenk om man kan lage forlovelsesringer :love:

Skrevet
kommer det seriøst flygemount??:O

6219199[/snapback]

Jupp.. deler av Outland vil være utilgjengelig uten denne, men den kan til gjengjeld kun brukes i Outland.

Skrevet
Tenk om man kan lage forlovelsesringer :love:

6218833[/snapback]

Busted :tease: .

6219638[/snapback]

So what? Jeg spiller RP, jeg har en forlovede, nemlig :p

En vakker undead warlock :love:

Skrevet

Si jeg har 200 i tailoring og 50 i enchanting. Så vil jeg droppe enchanting for alchemy. Kan jeg da ta opp enchanting igjen senere?

Og om jeg kan det, kommer jeg til å ha 0 eller 50 i enchanting?

Skrevet

Det går desverre ikke ann å beholde de gamle statsene hvis du kansellerer et av proffessionene dine... Så hvis du går tilbake til enchanting, har du på nytt 0 i skill!

Skrevet
Si jeg har 200 i tailoring og 50 i enchanting. Så vil jeg droppe enchanting for alchemy. Kan jeg da ta opp enchanting igjen senere?

Og om jeg kan det, kommer jeg til å ha 0 eller 50 i enchanting?

6224191[/snapback]

du kommer til å få 0 i enchanting

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Jewelcrafting gjør slik at man kan lage ting til socketed items, socketed items kan jeg ikke så mye om, men andre på forumet som har spillt diablo 2 kan endel om det...

Skrevet

Ja angående Jewelcrafting.

Når Burning Crusade kommer ut og folk kan begynne å lære seg Jewelcrafting tror jeg at de fleste vil benytte seg av denne muligheten (Med sine main's siden de kan få tak i reagents enkelt.) og da kommer de jo til å forlate sine gamle professions. Da kan det være lurt og ikke gjøre dette siden det kommer til å bli færre som har de "gamle" professionene og da kommer de som har de gamle til å tjene mer penger mens Jewelcrafting kommer til å ligge billig siden det er så mange som har tatt det.

Noen som støtter denne teorien eller som har noe å si om den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...