Cannabiskopen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Har man skjeldne Enchanting recipies som få andre har, kan man tjene veldig mye penger, men det ligger vell som regel en god del arbeid bak det også
Pilot_ Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hmm, oki. Har selv skinning på 237 på magen min, føler at den stiger ganske bra. Men har litt problem med den andre professionen min, herbalism. Den er på 96 eller noe sånt, og stort sett der jeg går for tiden krever 150+ i skill. Hvor er gode plasser å få økt skillsa sine? Har vært utenfor Orgrimmar og farma Peacebloom og alt det som vokser der, men det går så seint med de og det er lite penger å tjene kontra arbeidet. Regner med det er andre som har herb her.
kalken Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jo, men enchanting må være det vanskeligste å lvle i. enchanting vanskligst å levle? langt i fra en av de letteste av de jeg har prøvd ettersom jeg hater å mine og leke blomsterfinn med herbalism Endret 30. mai 2006 av kalken
xanth0s Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hmm, oki. Har selv skinning på 237 på magen min, føler at den stiger ganske bra. Men har litt problem med den andre professionen min, herbalism. Den er på 96 eller noe sånt, og stort sett der jeg går for tiden krever 150+ i skill. Hvor er gode plasser å få økt skillsa sine? Har vært utenfor Orgrimmar og farma Peacebloom og alt det som vokser der, men det går så seint med de og det er lite penger å tjene kontra arbeidet. Regner med det er andre som har herb her. 6205795[/snapback] Sjekk denne
Pilot_ Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ifølge den stå det ut som Ashennvale var en bra plass med 70 skills blomster. Men er det noen spesielle plasser de vokser (som folk vet om), eller må jeg gå rundt i hele Ashenvale å lete?
Theoneask Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Kan tjene fett på disenchanting. Når du får tak i lvl50+ items, og disenchanter dei kan du lett tene deg rik på AH:) Har kun enchanting til å disenchante.
gnav Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Kingsblood finnes stort sett over hele Ashenvale, så du går bare å leter etter den. Liferoot (tror jeg det er) vokser i elvene nær den Horde campen. Men den trenger du så vidt jeg vet litt høy skill for å plukke. Begge desse blomstene selger relativt godt på AH
Arinomi Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Kan tjene fett på disenchanting. Når du får tak i lvl50+ items, og disenchanter dei kan du lett tene deg rik på AH:)Har kun enchanting til å disenchante. 6207496[/snapback] Riktig det, men alle er jo ikke level 50+
Poor Leno Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Blir det riktig å påstå at du ikke trenger å anskaffe deg Enchanting som profession før du er i nærheten av lvl 50? Eller er det like greit å skaffe seg det med en gang?
Bamse_ Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Har man skjeldne Enchanting recipies som få andre har, kan man tjene veldig mye penger, men det ligger vell som regel en god del arbeid bak det også 6205782[/snapback] Det kan jeg skrive under på, har vel tjent minst 300g på å lage flarecore leggings alene... I tillegg har jeg bottomless bag pattern og litt annet små snacks, så blir lite grinding på meg
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Blir det riktig å påstå at du ikke trenger å anskaffe deg Enchanting som profession før du er i nærheten av lvl 50? Eller er det like greit å skaffe seg det med en gang? 6207940[/snapback] Hvis du liker å kaste bort penger, plukk opp enchanting så fort som mulig. Selv hadde jeg aldri giddet å ta enchanting, med mindre jeg var 60, hadde Crusader-oppskriften og nok rep til at jeg kunne plukke opp ting som +15 FR/NR, +15/25 agility og denslags. Selv da ville jeg vært skeptisk, i og med at dette er oppskrifter som er godt utbredt på serveren allerede, og folk får etterhvert faste enchantere de går til. Jada, du kan sharde BoP-ting og selge dem for litt mer enn du ville fått hos vendor, men det er ingen gullgruve.
kalken Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 disenchanter bare blues jeg da:) large radiant shard går for 7 gull får vanligvis 3-4 på et ubrs/lbrs run vis jeg er heldig greens selger jeg som dem er på AH...
Seian Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Enchanting, psrj, det er en alts profession det. Finner du BoE du ikke får bruk for, send den til alten, og alten vil desenchante. Genialt
Arinomi Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg digger enchanting, sammen med tailoring. Da kan man samle sammen noen mats til grønne+ ting i tailoringen, lage dem, disenchante, tjene spenn på enchantingen. Men jeg er litt dumsnill, jeg gir bort her og der, til guildmates og slikt.
Seian Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg digger enchanting, sammen med tailoring. Da kan man samle sammen noen mats til grønne+ ting i tailoringen, lage dem, disenchante, tjene spenn på enchantingen.Men jeg er litt dumsnill, jeg gir bort her og der, til guildmates og slikt. 6212139[/snapback] Kan jeg tenke meg, ettersom du spruter disenchantable-ting og tang utav rævva, men læll, enchantingsmarkedet blir fort mettet. Enchantere vil hele tiden underselge seg hverandre. Husker selv på Xavius, der jeg hadde kontakt med en enchanter, for noen uker siden, solgte demonslaying til åtte gull. Nå for tiden går den for fem gull +/-.
Arinomi Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Skulle ønske alle som spiller wow, spiller med Auctioneer/Enchantrix. Da ville det vært en stabil pris, hele veien.
Netforce Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Skulle ønske alle som spiller wow, spiller med Auctioneer/Enchantrix. Da ville det vært en stabil pris, hele veien. 6212275[/snapback] Nei, det skulle vi ikke ønske, for da ble målet mitt om 5k gull(har 4k nå) bare et håpløst mål om å grinde 24/7. Mja, planen er flymount til BC Ellers, kan skrive under på at enchanting ikke er noen gullgruve akkurat, men som med alle proffession så er det slik at har du noe som alle andre ønsker å kjøpe så er det somregel verdt å lage. Slik som greater fire prots feks, kjøper raidfoil og hofs, lager pots av de og selger de for 15G/stack på AH.
Arinomi Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 En fordel med enchanting er at du slipper å kjøpe overprisede enchants. Er litt trist at man ikke kan enchante wand da har satt beastslayer på staffen min, men den kommer jeg aldri til å bruke.
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja, du må bare trene deg opp til det aktuelle nivået, lage rods, farme rep og sharde items som du kunne solgt. Easy peasy.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Skulle ønske alle som spiller wow, spiller med Auctioneer/Enchantrix. Da ville det vært en stabil pris, hele veien. 6212275[/snapback] Nei, det skulle vi ikke ønske, for da ble målet mitt om 5k gull(har 4k nå) bare et håpløst mål om å grinde 24/7. Mja, planen er flymount til BC Ellers, kan skrive under på at enchanting ikke er noen gullgruve akkurat, men som med alle proffession så er det slik at har du noe som alle andre ønsker å kjøpe så er det somregel verdt å lage. Slik som greater fire prots feks, kjøper raidfoil og hofs, lager pots av de og selger de for 15G/stack på AH. 6213132[/snapback] Vil BC mount koste 5000 gull? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå