veluci Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 so du kan altso få flygemount.. men hvor er outland siden det er eneste plassen den kan brukes??
Reached Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) so du kan altso få flygemount.. men hvor eroutland siden det er eneste plassen den kan brukes?? 6226688[/snapback] Outland er på den andre siden av the dark portal som er i The blasted lands. Det blir likksom som en ny Azeroth bare at den er mindre og at den er lagd så flyging med flying mount er mulig. Endret 1. juni 2006 av Adey
Arinomi Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ja angående Jewelcrafting.Når Burning Crusade kommer ut og folk kan begynne å lære seg Jewelcrafting tror jeg at de fleste vil benytte seg av denne muligheten (Med sine main's siden de kan få tak i reagents enkelt.) og da kommer de jo til å forlate sine gamle professions. Da kan det være lurt og ikke gjøre dette siden det kommer til å bli færre som har de "gamle" professionene og da kommer de som har de gamle til å tjene mer penger mens Jewelcrafting kommer til å ligge billig siden det er så mange som har tatt det. Noen som støtter denne teorien eller som har noe å si om den? 6226630[/snapback] Det blir vel slik en stund ja, men det går over, tror jeg. Det blir som de nye rasene, de skal prøves.
Reached Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Yep. Og begge rasene får sjuke racial skills. +15 i jewelcrafting (Eredar/Draenei) og +15 i enchanting (Blood elfs). Dette er to sjuke skills og det er bare to av dem
Poor Leno Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Hmm... Hadde virkelig håpet på at det var Belf som fikk + i Jewelcrafting, ettersom jeg er horde... menmen! Virkelig bra racials! Er alle racial'sene pubisert nå? :O
Pilot_ Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ja angående Jewelcrafting.Når Burning Crusade kommer ut og folk kan begynne å lære seg Jewelcrafting tror jeg at de fleste vil benytte seg av denne muligheten (Med sine main's siden de kan få tak i reagents enkelt.) og da kommer de jo til å forlate sine gamle professions. Da kan det være lurt og ikke gjøre dette siden det kommer til å bli færre som har de "gamle" professionene og da kommer de som har de gamle til å tjene mer penger mens Jewelcrafting kommer til å ligge billig siden det er så mange som har tatt det. Noen som støtter denne teorien eller som har noe å si om den? 6226630[/snapback] Jeg kommer i hvert fall ikke til og skifte.
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Big deal om noen får +15 til jewelcrafting/enchanting, det eneste det betyr er at de får tilgang til et par oppskrifter tidligere enn andre. Det eneste tilfellet hvor det faktisk har en del å si, er at gnomes kan få Death ray allerede på level 20. Men, joda, det blir nok en hel haug folk som kommer til å bytte profession og ta opp jewelcrafting. Det blir nok også mest sannsynlig dem som allerede er exalted med TB/AD/Timbermaw/CC som kommer til å være førstemann med de beste oppskriftene.
olegunnaro Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 man kan ikke får death ray før lvl 30 uansett, på grunn av gnomish engineer questet som har lvl 30 req :/ som gnome har man vell ikke noen plans som krever 315 i engineering?
Poor Leno Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Lurer på en ting jeg..! Er Blacksmith av yrke, og må snart ta et standpunkt... Armorsmith, eller weaponsmith? Og i tilfelle, hva burde jeg velge etter det? Hammersmith? Axesmith? Jeg er en Orc Warrior som nå for det meste går dungeons etc, men som etter BC skal gå PvP etc! Need advice!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå