Gå til innhold

Hvor ofte ser dere på film?


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I uka prøver jeg å få sett film vær dag, det er ikke alltid dette lar seg gjøre, men det tar jeg stort sett igjen i helga, jeg ser stort sett rundt omkring fem filmer iløpet av en standar helg.

Kino ser jeg alt for skjelden på, jeg sier stadig til meg sjøl at jeg skal bli flinkere til å se film på det store lerettet, men det å ta det store skrittet og komme meg opp av godstolen er noe jeg gjør alt for skjeldent

Lenke til kommentar

Ser nesten ikke på film lengere jeg.. Ser en del på serier for tiden..

 

Siste film jeg så var Lucky Number Slevin .. og før der husker jeg virkelig ikke.. er nok noen uker siden..

 

Så mer før.. men ikke så mye som hver dag, tror jeg.. .. 2-3-4 i uka kanskje.. Men, er en stund siden nå..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ser nesten ikke på tv lenger etter at jeg mista discovery channel :( Har prøvd å se en film om dagen, men i det siste har det blitt heller labert. Nå om dagen ligger jeg vel på rundt 3 i uka tenker jeg.

Lenke til kommentar

Hvorfor har dere som mål å komme dere på kino x ganger i uken/måneden? Man går da på kino når det finnes noe bra på lerretet og ikke minst når man føler for det. Jeg har i alle fall ikke tvangstanker om at nå må jeg komme meg på kino, fordi det er så lenge siden sist. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...