Gå til innhold

Hvor ofte ser dere på film?


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
I gjennomsnitt kanskje 1 gang i uken gjennom aret. Kan gaa over perioder der jeg ser endel, og perioder der det ikke er saa mye.

6446262[/snapback]

 

52 filmer i året? Det er for lite :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ser film mellom 2 og 4 ganger i uka. Det kommer an på hvor "travel" uka er, om det er mye annet jeg må gjøre osv.

 

Går aldri på kino. Tror ikke jeg har vært på kino hittil i år :blush:

Har kanskje en sammenheng med at her hvor jeg bor, så har vi en b-klasse kino (eller c-klasse), så ikke engang storfilmene komme før minst 1 måned etter Norgespremiæren for den aktuelle filmen, mens småfilmer kan komme på kinoen ETTER at den lokale videosjappa har får de inn på DVD :ohmy:

Da kjøper jeg heller DVD'en om jeg har virkelig lyst på filmen, eller jeg leiger den (billigere, pluss at jeg liker å sitte hjemme bedre enn å gå på kino :p )

Lenke til kommentar

Som regel ser jeg minst en film om dagen, eller noen episoder av en eller annen serie, men en uke kan jeg se veldig lite, mens andre ser jeg hele tida. En periode i fjor var jeg arbeidsledig og da så jeg 3-4+ hver dag :)

 

Kino går jeg kun på når det er en film jeg virkelig vil se, ikke noe halvhjertet opplegg i alle fall.

 

Nei, da skal jeg gå ned og ordne noen brødskiver så skal jeg se Jurassic Park etterpå :)

Lenke til kommentar

Avhengig av studiemengde og jobbing blir det normalt 1-3 filmer i uka, og minst 1 tv serie episode daglig. Nå i sommerferien har det blitt 1 film hver dag. Er ikke helt sikker på hvor glad naboene mine er for det, men en film uten hjemmekinolyd blir liksom ikke det samme :D

Lenke til kommentar
jeg har en eller annen film eller serie stående på nesten hele tia jeg er hjemme.

6446392[/snapback]

 

Akkurat samme her. Jeg har faktisk lagt til en ganske så snål "uvane", som er slik at jeg må ha en stemme eller noe slik som summer i bakgrunnen for at jeg skal få sovne raskt, så derfor har jeg nok på en film i bakgrunnen hver natt, ofte med director's commentary på (siden jeg har sett stort sett alle filmene som jeg bruker til "sovemateriale"). The Simpsons og Futurama (som jeg enda ikke har skaffet på DVD enda, men har dem på XviD) er også en gjest som ofte sitter og surrer i bakgrunnen når jeg blunder på dagen eller spiller PC. Flott å få seg en god latter mens ett eller annet spill lastes inn. :)

 

Ser man fort fra disse, så ser jeg nok noen filmer i uka, selv om at jeg ikke har sett så mange i det siste, da det er sommer og (alt for) varmt. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
jeg har en eller annen film eller serie stående på nesten hele tia jeg er hjemme.

6446392[/snapback]

 

Akkurat samme her. Jeg har faktisk lagt til en ganske så snål "uvane", som er slik at jeg må ha en stemme eller noe slik som summer i bakgrunnen for at jeg skal få sovne raskt, så derfor har jeg nok på en film i bakgrunnen hver natt, ofte med director's commentary på (siden jeg har sett stort sett alle filmene som jeg bruker til "sovemateriale"). The Simpsons og Futurama (som jeg enda ikke har skaffet på DVD enda, men har dem på XviD) er også en gjest som ofte sitter og surrer i bakgrunnen når jeg blunder på dagen eller spiller PC. Flott å få seg en god latter mens ett eller annet spill lastes inn. :)

 

Ser man fort fra disse, så ser jeg nok noen filmer i uka, selv om at jeg ikke har sett så mange i det siste, da det er sommer og (alt for) varmt. :)

6587400[/snapback]

 

jeg MÅ også ha noe å se på når jeg skal spise. greier ikke å spise uten at en film eller serie står på. da er det fint med 20 min komiserier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...