Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg misliker uttrykket "ta det som en mann".

 

Å godta motgang eller urettferdighet, uten å sloss for sine meninger, er IKKE å ta det som mann.

Det er å ta det som en tøffelhelt.

Begynn å grin, a.

 

Den irriterer meg.

 

+1

 

irritere at det ikke er sommer vær i sommerferien. det kommer vel til høsten og da er jeg stuck i et klasserom med 50grader+++4 :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar

Jeg misliker uttrykket "ta det som en mann".

 

Å godta motgang eller urettferdighet, uten å sloss for sine meninger, er IKKE å ta det som mann.

Det er å ta det som en tøffelhelt.

Uttrykket "å ta det som en mann" er akkurat det, å ta det som en mann. Man skal ikke "godta" motgang eller urettferdigheter, men å ta oppgjør med det som en mann.

 

Så, du kan heller si at misbruk av uttrykket irriterer. :p

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir skikkelig pissed når folk synger før maten og takker gud for den.

Hvis det var jeg som hadde strevd med å servere maten hadde jeg seriøst blitt irritert.

 

Særlig på vegne av alt arbeided, og alle prosessene maten har vært gjennom fra den ble slaktet til den havner på talerkenen.

 

Gud har ikke en dritt med dette å gjøre. All ære til menneskene.

Og dyrene som daua.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

I Catalonia: Ja.

 

Vedtaket i Barcelona ble gjort 68 mot 55 stemmer. Tidligere har politikerne på Mallorca gjort det samme, men Catalonia blir den første regionen på det spanske fastlandet som vedtar et slikt forbud.

 

Avisen El Mundo skrev tirsdag at tyrefektinger blitt et omstridt politisk tema i Catalonia, og at katalanerne vil forby tyrefekting for å distansere seg fra det spanske.

 

Mange av innbyggerne i regionen Catalonia ønsker selvstendighet og løsrivelse fra Spania. Fra før er det kun Kanariøyene som har vedtatt et forbud mot tyrefekting i Spania.

 

Hvorfor er dette irriterende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg har en Sagem-boks for å se på Riks-TV, koblet via SCART til en eldre Philips CRT-TV som jeg fikk gratis av en snill nabo.

Jeg blir aldri klok på disse oppløsnings-greiene.

Samme hva jeg gjør, blir det enten tykke, svarte striper på hver side av skjermen, eller mye av menysystemet til Sagem utenfor skjermflaten.

 

Noen som vet om dette blir bedre om jeg kjøper TV der RiksTV er innebygget? I så fall gjør jeg det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...