Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må stille klokka 10 dager framover, har gjort 3 dager, men det er så tidskrevende og vondt, at den kan til helvete bare stå på den forbanna datoen sin.

Skrevet

Gutter som du er på dealer'n med, som bestemmer seg så for å kline med ei jente rett foran trynet ditt, men klikker fordi du selv ikke blir sjalu og driter i det.

Hvor faen er logikken?! :ermm: Helvetes mannebein, han har da sitt eget liv.

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Lolwut?

Du var altså sammen med en, han ditcher deg og kliner med en annen jente rett foran deg, for så å være sur på deg?

Haha :!:

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Nei, det er nok ikke det.

Skrevet

3D forblir en fab inntil noen klarer å fjerne de stygge 60-talls brillene!

Irriterer meg at jeg må ned til sentrum idag, til fots, i dette været, langt, for å gjøre en liten ting, uten å ha en skikkelig jakke, eller lue, bruke penger. FFFUUUU-

Irriterer meg også at jeg begynner å skrive "i" med stor bokstav. Har skrevet for mye engelsk i det siste.

Skrevet

Blir irritert av folk som snakker om å skrive bøker av forum tråder hvor folk forteller hva som irriterer dem.

Jeg blir irritert av folk som blir irritert av folk som snakker om å skrive bøker av forum tråder hvor folk forteller hva som irriterer dem.

Skrevet

Blir irritert av folk som snakker om å skrive bøker av forum tråder hvor folk forteller hva som irriterer dem.

Jeg blir irritert av folk som blir irritert av folk som snakker om å skrive bøker av forum tråder hvor folk forteller hva som irriterer dem.

jeg blir irritert av folk som blir irritert av folk som blir irritert av folk som snakker om å skrive bøker av forum tråder hvor folk forteller hva som irriterer dem.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...