Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Hater Når Folk Skriver Slik Som Dette!

???????????????

men også dette!!!!!!!!!!...........

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
fjortis techno/hiphop + metrofag fjortiser

 

HALT: Irritasjonsmoment, det du kaller "TECHNO" her heter egentlig "DANCE". Dance ødelegger ryktet til elektronisk musikk og spesielt Techno, ekte Techno som faktisk er ganske kult. :)

 

PS: Psytrance fan akkurat her <- men jaja, Psychedelic Trance ftw!

 

EDIT: Ja det som var i den første videoen der, var det eneste som gikk under elektronisk musikk. Som jeg gjettet var det dance i den videoen ja. :p

 

Nei, jeg har 40/41, avhengig av hvilke sko det er snakk om. Men faen skjæra, du kan ikke reagere sånn. Aner du hvor flaut det er å ha den størrelsen på føttene? Jeg tør omtrent ikke vise føttene mine til noen, og jeg kan bare glemme å kjøpe søte sko, for det eksisterer ikke for sånne som meg.

 

TheMartine, ikke ta det så seriøst, og ikke vær så flau over utseendet ditt. Utseendet betyr lite. :)

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

TheMartine, ikke ta det så seriøst, og ikke vær så flau over utseendet ditt. Utseendet betyr lite. :)

 

Jo, det betyr at jeg ikke kan gå i de skoene jeg vil, fordi de ikke finnes i min størrelse. Rent personlig synes jeg at jeg har helt ålreite føtter, faktisk synes jeg selv at de er søte, men i forhold til hva skoprodusenter mener, er de gigantiske og ukvinnelige. Det er det som irriterer meg. Jeg blir nektet adgang til de klærne jeg liker.

Lenke til kommentar

 

Jo, det betyr at jeg ikke kan gå i de skoene jeg vil, fordi de ikke finnes i min størrelse. Rent personlig synes jeg at jeg har helt ålreite føtter, faktisk synes jeg selv at de er søte, men i forhold til hva skoprodusenter mener, er de gigantiske og ukvinnelige. Det er det som irriterer meg. Jeg blir nektet adgang til de klærne jeg liker.

 

Ahh jo det kan jeg skjønne, er selv gutt og har faktisk problemer med å skaffe meg sko jeg finner behagelig på størrelse 42...

Lenke til kommentar

Hater Når Folk Skriver Slik Som Dette!

???????????????

men også dette!!!!!!!!!!...........

 

Ya'll niggas dunno whatcha talkin bout. Det verste er uten tvil støgge fjortisunger som bedriver stygg orddeling med vilje, type "skal chille i bad stua strax" "øvelses kjøring på mandag ;D" "hjemme laget pizza xD<3"

 

Det er bare en brøkdel av djevelskapet jeg har sett bare ikveld.

Lenke til kommentar
Ya'll niggas dunno whatcha talkin bout. Det verste er uten tvil støgge fjortisunger som bedriver stygg orddeling med vilje, type "skal chille i bad stua strax" "øvelses kjøring på mandag ;D" "hjemme laget pizza xD<3"

 

Det er bare en brøkdel av djevelskapet jeg har sett bare ikveld.

 

 

Huff, nei, hater slikt... Snakker som oftest ikke med slike folk heldigvis :)

Lenke til kommentar

Lost irriterer meg. Frem og tilbake. Den ene ulogiske svingen etter den andre. De har rotet seg så langt inne i jungelen at man ikke skjønner hva som er opp og hva som er ned. Skal man klare å huske hva som har skjedd samt koble det til det som skjer må man nesten være Stephen Hawking. Angrer på at jeg startet å se Lost.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...