Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Disse scriptkiddiene som sitter på facebook og WoW hele dagen, er bare vanlig befolkning. Det finnes slike som meg som har interesse for datamaskinen (hardware og software) selv.

Og det tar de dessverre ikke hensyn til; de generaliserer ungdommen. Synd at de ikke klarer å skille avhengighet fra hobby.

Endret av Enzyme X
Skrevet

Når det er 10 shampooflasker i dysjen og 9 av de er tomme...

Løsning: kast de tomme.

Løsning nummer 2:

Fordel såpen fra den siste flasken over i de 9 andre. Dermed bestitter du 10 flasker med såpe og null tomme...

Gjest Bruker-127711
Skrevet

At vi har 2 fremføringer, 1 prøve og en eksamen fordelt på 3 skoledager (1 fri/øvedag til eksamen) denne uka. Derfor må jeg utsette RDR til helgen.. :(

Skrevet

At jeg er 76% ferdig med RDR, og ser egentlig ikke veldig mange muligheter for å få den til 100... Da blir det løpe rundt og være "gangster" ! :)

Skrevet (endret)

Kom netopp inn etter en tur og tatt bilder. Fant ut nå at eg hadde glemt minne kortet til kamera i pcn, så ingen bilder er tatt likevell -.-

Endret av Skogslik
Skrevet

Det irriterer meg at det hver eneste kveld for tiden er et jævla rånertreff i ballbingen vår. Jeg tror seriøst jeg holder på å bli sprø i hodet av all mopedhviningen snart. Besides, når man er fylt 18 og har bil og greier, hvem i helvete gidder å bruke all tiden sin på å henge utfor en jævla ballbinge?

Skrevet

Joda, det blir det kanskje :p

Om du har klippet håret rett elns, vet ikke hva du må gjøre - så er det fint om det bare henger ned :)

Nei, det er det vi vil at dere skal tro. Det ligger ofte sinnsykt mye arbeid bak en veldig enkel frisyre. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...