Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

At folk tror de kan være med på russebuss nærmest gratis. Ikke nok med at de ødelegger for seg sjæl når de ikke betaler innen tidsfristene, men også resten av den fuckings bussen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Endel tull på lista til ProStreetEier, men det var faen meg mye bra også.

Hvor??

Skrevet (endret)

(Og ja, vi har mange stygge damer.)

Hva er du i England for, da?

Jeg irriterer meg over stygge damer. Jeg vet at det ikke er deres feil.

Endret av Zarac
Skrevet

Endel tull på lista til ProStreetEier, men det var faen meg mye bra også.

Hvor??

Jeg valgte å ikke tro han faktisk mener alt der og da var det stor kos å lese hele lista.

Skrevet

Hvor??

England og asiatiske biler. England har god musikk, godt øl og hyggelige mennesker, mens det er en grunn til at de asiatiske bilene i de aller fleste tilfeller scorer høyest på alt bortsett ifra "rånekulhet" og akselerasjon.

Resten var spot on.

Skrevet

Irriterende at jeg finner en feil eller mangel i nesten hvert eneste innlegg jeg skriver, så det må redigeres. Folk må da begynne å tro at jeg har dysleksi elns. :p

Skrevet
nr. 3

dialekter er noe jeg ikke klarer å beskrive. husker første gang jeg så ylvis brødrene så hadde de et show der de snakka engelsk. dette var helt ok, helt til neste gang da de kom med sine dialekter. hva er vitsen med dialekter??? å gå andre på nervene er svaret. snakk bokmål, vanlig norsk. ord som å skimse, og græsskleppæer hører ikke hjemme i norge.

Snakker bokmål? Du er vel ikke tilfeldigvis en nyhetsoppleser fra forrige århundre? Det finnes ingen mennesker i Norge som snakker bokmål. Vi har alle en form for en dialekt, derav noen er sterkere enn andre.

Du burde faktisk være glad for dialektene vi har i språket vårt, for det er en del av den norske kulturen.

Skrivefeilene dine er forresten fryktelig irriterende. :p

Skrevet (endret)

AskeVG slår til igjen. Er vi ikke i Europa lenger?

Haha, omg! :!:

Irriterer meg over verkende nakke.

Endret av Therawyn
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...