Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dørene til bussene her oppe (Tromsø) bråker så jævligt i forhold til bussene i Sandnes/Stavanger området, får småvondt i øret hver gang dørene åpnes :(

Skrevet (endret)

Surre rundt på facebook i fylla, irriterende dagen etterpå.

Edit: fylla generelt er irriterende dagen etterpå.

Endret av dagr0z
Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)
Fy FAEN:

*jpeg*

Hater også edderkopper

Endret av Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Jeg var godt i gang med en ny oppgave,men så skjedde det.Bluescreen...

Dette skjedde naturligvis før jeg hadde lagret noe av det jeg skrev,så nå sitter jeg med blanke ark.5 velskrevne sider rett i vasken.

Er det noen måte jeg kan gjenopprette økten/få maskinen til å huske noe av det jeg skrev?

EDIT: Den som har en mulig løsning fortjener min beste takk:)

Endret av SLIguy
Skrevet
Tøffelhelter som er livredde for å tråkke dama si på tærne og blir hjemmeværende uansett hva anledningen er. :ermm:

:thumbdown: Sier litt om dama!

Jeg unner mannfolket mitt å hygge seg med kompiser.

Skrevet (endret)
Jeg var godt i gang med en ny oppgave,men så skjedde det.Bluescreen...

Dette skjedde naturligvis før jeg hadde lagret noe av det jeg skrev,så nå sitter jeg med blanke ark.5 velskrevne sider rett i vasken.

Er det noen måte jeg kan gjenopprette økten/få maskinen til å huske noe av det jeg skrev?

EDIT: Den som har en mulig løsning fortjener min beste takk:)

Hvis du skriver i word så har word gjenopprettingsfunksjon eller noe. Det burde dukke opp når du starter word igjen, eller så tror jeg du kan få det opp ved å gå inn på "vis" menyen.. Den funksjonen redda meg midt under tentamen i fjor, pcen klikka, og jeg hadde ikke lagra en eneste gang! Heldigvis dukka det opp no gjenopprettings greier ^^

Endret av eXtreme-501
Skrevet (endret)
At dagens generasjon faen ikke vet hva en matpensel er. Sto der som idioter når jeg spurte om de hadde det.

Aldri hørt om.

Edit: etter et kjapt google-søk ser jeg hva det er. Visste ikke navnet tho.

Endret av CypheroN
Skrevet
At dagens generasjon faen ikke vet hva en matpensel er. Sto der som idioter når jeg spurte om de hadde det.

Aldri hørt om.

Edit: etter et kjapt google-søk ser jeg hva det er. Visste ikke navnet tho.

fuuuuu.jpg

Skrevet (endret)

Moderator reagerte overraskende aggresivt pga mitt harmløse innlegg angående ordet "slask".

Mitt formål med innlegget var å opplyse om Escolas ordboken sin definisjon på ordet "slask".

Endret av SLIguy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...