Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at jeg fikk 3.mnd ban fra gamereactor. Helvetes moderatorer. Tar ikke min side av saken eller noe. Alltid har de tatt andre sin side men ikke min. Er det rart diskusjon er 1000 bedre enn gamereactor?

Skrevet

Irriterer meg over at jeg sitter i innboksen og refresh'er til noe oppdateres, går inn å ser, går tilbake og refresh'er mer.

BOORED.

Skrevet

Vi kan nå ikke komme opp i matematikk i eksamen i år, men tentamen blir det nok desverre. Fikk noen oppgaver idag ifra alle kapitlene vi har vært igjennom. Det var gresk for meg :( ...

Skrevet
Irriterer meg over at jeg sitter i innboksen og refresh'er til noe oppdateres, går inn å ser, går tilbake og refresh'er mer.

BOORED.

kjenner situasjonen :(

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Matte eksamen i morgen :wallbash:

Du kan være glad du ikke kom opp i norsk ;)

Bare jeg som tok den orddelingsfeil-vitsen..?

Er vel bare du som gadd og kommentere det(som var unødig siden Karlson allerede har påpeket det)

Skrevet
Feiler dere da? Er jo det som er humor ffs.. Enkelt og tørt. Blir ikke bedre.

Vel, når du har vært her på forumet så lenge som meg, så lærer du at det finnes en gruppe her i OT-delen som heter forumkafeen. Disse grettne apene har kun respekt for seg selv og sine partnere, du må heller ikke la deg bli overasket over alle de dårlige sjekkelinjene de sender til hverandre eller om noen av dem er så gamle som du tror.

Skrevet

Irriterer meg over folk som tror de har vært her lenge, mens de egentlig ikke har det.

Irriterer meg også over at når jeg endelig harblitt ferdig med å bygge ferdig min egen PC må jeg faen meg kjøpe og bygge en til fattern også. Argh.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...