Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en forbanna heslig fyr her, som driver å spytter negler.

Han har gått i de samme klærne i hele denne terminen omtrent.

Han lukter, og det flasser av øyenbrynene hans. Det liker han å drysse over pulten min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde selvfølgelig ikke søkt om stipend for våren, bare høsten. Nå er jeg faen fucked. Hva skal jeg gjøre uten penger til mat og husleie i over en måned?

Skrevet
Hadde selvfølgelig ikke søkt om stipend for våren, bare høsten. Nå er jeg faen fucked. Hva skal jeg gjøre uten penger til mat og husleie i over en måned?

Spør dumt: Du har søkt om nytt da?

Det jeg lurer på er hvordan du sjekker om du har søkt for våren eller ikke? Har akkurat betalt semesteravgift så det tar et par dager før det registreres, så et par dager til jeg eventuelt skal få studielån. Hadde vært kjekt å kunne sjekke om det er en søknad inne i systemet eller om jeg søkte for to semestre forrige høst.

Skrevet

Irritert over at jeg har greid å bestilt, og motatt feil RAM brikker til den nye PC'en min, og jeg oppdaget det ikke før jeg prøvde å sette brikkene nedi :mad:

Skrevet

Ikke sant, vet hvordan du har det.

Men hva skjedde med den funky signaturen din?

Savner den ... "Ja, jeg er jente og nei, jeg viser ikke rumpen min" eller hva det var. Var best :D

Skrevet
SÅ ENIG!

Når skal de slutte å prakke på oss monobryn-barn?

Altså, det der var ikke monobryn, det der var klart og tydelig to bryn.

Det blir ikke monobryn før det går i ett.

Den forsvant for en stund siden tror jeg. Muligens sammen med "Crazykimmi=)" nicket. Husker ikke helt. Like greit den begynte å... irritere meg ;)

Aww ... Jeg savner nicket ditt også jeg ...

Og alle bildene av deg i RPP :p

Skrevet (endret)

Det over er lite internt. Alle forstår det nogenlunde.

Ned på kne, begg foreldre..

Endret av SpecialForce
Skrevet
Irriterer meg at jeg ikke har enchanting høy nok på noen alt på mainen min sin realm, og altfor mange greens til å lagre.

o_Ô

Irriterer meg over kulde.

Skrevet
Irriterer meg at jeg ikke har enchanting høy nok på noen alt på mainen min sin realm, og altfor mange greens til å lagre.

Forventer du virkelig at hvermannsen skal skjønne den teksten? Utrolig irriterende :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...