Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Er folk fette idiot i kukhodene sine? Med stor sannsynlighet. Slike folk er det bare å ignorere. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Det var vel litt retorisk, jeg er aaaltfor klar over at de faktisk er idioter. Jeg har sett... ting.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Posten irriterer meg og x.antall andre. Vi var 16 +stk på spaceworld idag som venta på Red Dead Redemption. Spaceworld hadde skriftlig avtale med posten, express-levering. Om at dem skulle komme og levere det til 12 på dagen. Men neida, ingen kom. Bodø var ikke en av byene som var rammet av den streik-tingen, så dem kjørte jo ut post. Var så utrolig irriterende. Jeg og de 15 + andre, sto i to timer og ventet. Utrolig irriterende, blir vell ikke kanskje RDR før på tirsdag. Argh. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg skjønner at du er irritert, men er et spill så viktig at du vil vente på det i to timer? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Jepp. Det var veldig viktig. Men var da ikke bare jeg, hele spaceworld var jo fullt av folk som venta Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Ny deilig mus som passer PERFEKT i hånda Det var da også noe å irritere seg over Ops, feil tråd Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg irriterer meg over at noen ukjente mennesker har en film av at jeg kysser ei jente, og går inn for å bruke dette i en reklame. Dette er helt greit, men jeg skulle gjerne sett reklamen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 At jeg er sjuk på pinseaften ... Jeg vil være ute for å brenne bål god damn it! >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) At jeg er sjuk på pinseaften ... Jeg vil være ute for å brenne bål god damn it! >< Sjuk jeg å. Tar det igjen på sankthansdagen. Endret 22. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
thael Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Irriterer meg som faen over fjortis wigger gangstere som er dumme som brød, driter i skolen, men fortsatt tror at de er noe. Folk som sagger, PULL YOUR PANTS UP YOU LOOK LIKE A FUCKING IDIOT!!!!!! :wallbash: Og hvilke fuckings idioter lager sånne videoer????!?!??! fjortis techno/hiphop + metrofag fjortiser :realmad: Har også et ekstremt hat for sånne folk som er vist i videoene. http://www.youtube.com/watch?v=eE9lwbUR9W8 http://www.youtube.com/watch?v=67M4E_FlRZ0 http://www.youtube.com/watch?v=Mt7nEp0Sixk&feature=related edit: JEG HATER OGSÅ RØYKERE SOM IKKE KAN HOLDe DRITTEN FOR SEG SELV Endret 22. mai 2010 av thael Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Pliz, thael, du er ikke liiite sjalu, da. Hei, visste dere at man ikke er kvinne om man har føtter som er større enn størrelse 41? Da er du enten mann eller monster, nemlig. Lenke til kommentar
thael Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Real men don't use makeup. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Hei, visste dere at man ikke er kvinne om man har føtter som er større enn størrelse 41? Da er du enten mann eller monster, nemlig. Har du større føtter enn 41? Damn. Stort til å være jente. Uten at det gjør deg til gutt eller monster. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 And real women don't use size 10. Livet er hardt. Har du større føtter enn 41? Damn. Stort til å være jente. Uten at det gjør deg til gutt eller monster. Nei, jeg har 40/41, avhengig av hvilke sko det er snakk om. Men faen skjæra, du kan ikke reagere sånn. Aner du hvor flaut det er å ha den størrelsen på føttene? Jeg tør omtrent ikke vise føttene mine til noen, og jeg kan bare glemme å kjøpe søte sko, for det eksisterer ikke for sånne som meg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Ja, men hvis ikke det var for slike freaks som oss, hadde verden vært et kjedelig sted. Hvem skulle de ellers mobbe? Endret 22. mai 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 And real women don't use size 10. Livet er hardt. Har du større føtter enn 41? Damn. Stort til å være jente. Uten at det gjør deg til gutt eller monster. Nei, jeg har 40/41, avhengig av hvilke sko det er snakk om. Men faen skjæra, du kan ikke reagere sånn. Aner du hvor flaut det er å ha den størrelsen på føttene? Jeg tør omtrent ikke vise føttene mine til noen, og jeg kan bare glemme å kjøpe søte sko, for det eksisterer ikke for sånne som meg. Døh, slutt å surv. Jeg har str 46-47. Prøv å finn gode sko til meg, liksom. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Ja, men hvis ikke det var for slike freaks som oss, hadde verden vært et kjedelig sted. Hvem skulle de ellers mobbe? De kunne mobbet de som var søte og små. Fysj. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Dragen: Ditto. Uproblematisk å finne gode sko. Bor du i ytre slogvær? Verre med Thomas, en kompis av meg. Han har størrelse 52. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Døh, slutt å surv. Jeg har str 46-47. Prøv å finn gode sko til meg, liksom. Men du er gutt (antar jeg). Det er ingen skam å være gutt med store føtter, alle bare tror du har stor tiss. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Jæææææææævlig irriterende!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg