Gå til innhold

Tidenes best skrevne artikkel!


Kenny000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God journalistikk er journalistikk noen er interessert i å lese. Når man ser interessen for Big Brother, og hvor mye ufortjent spalteplass det søppelet har fått er det Bergens Tidende gjør her utrolig bra. De viser sitt standpunkt til dette, på den best mulige måten.

 

Kudos!

 

(Så klart, den journalistikken skal ikke lyve fordi det er det leserne håper på, men dere forstår meg)

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Hehe, morsomt skrevet, fyldig og informativt, akkurat så mye man trenger å vite om vinneren av BB.

 

Jeg skal nå i alle fall ikke legge skjul på at jeg har sett et par programmer av BB av årets utgave. En gjeng med tarvelige naut som egentlig ikke fortjener å komme ut igjen.

 

Men jeg lurer litt, dere som kaller det søppel TV og dårlig underholdning. Har dere sett det? Ikke?? Hvordan kan det da bedømmes? Blir vel samme som om en gamer.no journalist bedømte et spill som elendig utfra hva han har lest i manualen :)

Lenke til kommentar
Men jeg lurer litt, dere som kaller det søppel TV og dårlig underholdning. Har dere sett det? Ikke?? Hvordan kan det da bedømmes? Blir vel samme som om en gamer.no journalist bedømte et spill som elendig utfra hva han har lest i manualen :)

6168605[/snapback]

Konseptet og utførelsen er rimelig tåpelig, med tanke på at det som skulle bli et innsyn i menneskers liv (à la The Truman Show), så ble det til et show hvor de dummeste og særeste menneskene samles for å drikke seg full og ha meningsløse samtaler om idiotiske ting, for deretter å kåre en vinner.

 

Jeg kan innrømme at jeg ikke har sett noe av årets sesong, men så mye dumt som har stått i avisene om anmeldelser og skandaler, så føler jeg ikke at jeg har gått glipp av noe.

Lenke til kommentar
Jeg kan innrømme at jeg ikke har sett noe av årets sesong, men så mye dumt som har stått i avisene om anmeldelser og skandaler, så føler jeg ikke at jeg har gått glipp av noe.

 

DING DING, grunnlag terminated.

 

Ikke tro alt som står i avisen eller tabloiden. VG er kjent for å blåse en liten maur opp til en elefant, Se og Hør legger på litt krydder i sine saker og Dagbladet, ja. De tilter etter.

 

Konseptet og utførelsen er rimelig tåpelig, med tanke på at det som skulle bli et innsyn i menneskers liv (à la The Truman Show), så ble det til et show hvor de dummeste og særeste menneskene samles for å drikke seg full og ha meningsløse samtaler om idiotiske ting, for deretter å kåre en vinner.

 

Til å ikke ha sett en eneste episode av BB så ser det ut som du faktisk vet hva som skjer inni huset :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...