Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

NM i hurtig svar, ja. Takk. Prøver med 2500 så får de prute litt.

 

Det er brukt maks 10 ganger, så den er sikkert god som ny.

Det er morro når man først får i gang litt spilling, men nå er det over et år siden sist.

6541667[/snapback]

 

heh, vi er flere som bare sitter og venter på spørsmål :p

 

Du kan nok trygt starte på en 2500,- du kan evt starte på 3000,- og se hva som skjer. Da vet jeg ikke om du har planer om å bruke finn.no eller no form for auksjon. Men du kan jo søke litt rundt og se hva andre selger brukt utstyr for også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er så sinnsykt kjipt at paintball intressen er så liten, har nesten ikke spilt noe i sommer pågrunn av at vi ikke har noe ball, en plass som selger her har svin dyre priser, ca 300-400 for 1 pose med 500ball!

 

Har tenkt å kjøpe kanskje 20pakker sammen med gjengen så vi får spilt mye.

6541748[/snapback]

What? Får 2000 ball for 400 jeg. Dammit, ikke fått svar hoss ED Paintball.

Lenke til kommentar
Er så sinnsykt kjipt at paintball intressen er så liten, har nesten ikke spilt noe i sommer pågrunn av at vi ikke har noe ball, en plass som selger her har svin dyre priser, ca 300-400 for 1 pose med 500ball!

 

Har tenkt å kjøpe kanskje 20pakker sammen med gjengen så vi får spilt mye.

6541748[/snapback]

 

kjøp ball selv, via en av de mange norske online butikkene, jeg bruker

 

http://www.paintball24.com/shop/product_in...products_id=218

 

og den fungerer helt greit, lite sprekk i løp osv.

 

Kjøpe ball på bane er ca det dyreste du kan gjøre, ofte der folk tjener inn igjen litt.

Lenke til kommentar
Du kan nok trygt starte på en 2500,- du kan evt starte på 3000,- og se hva som skjer. Da vet jeg ikke om du har planer om å bruke finn.no eller no form for auksjon. Men du kan jo søke litt rundt og se hva andre selger brukt utstyr for også.

6541689[/snapback]

Finn finn.no, Finn!

 

Litt usikker på om det er noen som er innom finn når de leter etter slikt, men får se.

Lenke til kommentar
Finn finn.no, Finn!

 

Litt usikker på om det er noen som er innom finn når de leter etter slikt, men får se.

6542619[/snapback]

 

Vel, er kanskje noe begrenset, men personlig så kikker jeg innom f.eks finn.no når jeg skal kjøpe utstyr. Men var ikke noe som falt i interesse når jeg kjøpte mitt gear, så da ble det like gjerne nytt. Koster ikke så mye for en ok pakke lengre, så folk flest som er usikre på om de vil spille mye, kjøper gjerne det billigste i stedet for å invistere noe større.

Lenke til kommentar
Når det kommer til disse skurene tor jeg kansje at jeg har funnet dem. Paintballweb

Så går du på Spillerutstyr-->Annet og så blar du ned til vare nr. 377. Er det ikke de skruene der da? Ligner vertfall.

6542489[/snapback]

Ingen?

6542977[/snapback]

 

Regner med at du mente Reservedeler, da det ikke fantes noe vare med nr 377 under spillerutstyr.

 

Om det er riktig type, har jeg ingen peiling på, da du har en helt annen markør enn meg.

 

Sorry

Lenke til kommentar
Om du tenker b-real, så har jeg allerede kontakt med han på mail, angående skogsbanen han driver å prøver å utvide og ordne skikkelig.

 

Men er også snakk på å starte klubb på lillehammer, i sammenheng med banen, så skal ikke se bort ifra at dette tar litt av, men det er bare gøy. Håper i allefall det blir stort nok miljø til å ha kamper 1 gang i uken f.eks.

6531548[/snapback]

 

b-real var det han het ja. :blush:

 

Har spilt paa den banen en gang, den er ganske kul synes jeg. Vi spilte capture the flag og det andre laget visste ikke at det var lurt aa passe flagget, saa jeg stakk av med det, nesten uten kontakt, et par ganger. :innocent:

Lenke til kommentar

Nå har posten brukt snart ei uke på å få sendt en pakke fra sarpsborg til lillehammer. Begynner å bli irritert, burde bare ha hoppet i bilen og hentet den selv forige uke, vært mye raskere.

 

Btw lash, kan ikke være at de er like på 98 og A-5? Burde vel finne noe info på nett om du leter litt.

Lenke til kommentar
Ja du burde nå vart like.

 

Hva er det du har bestilt da? Markør?

6552898[/snapback]

 

6000 ball blandt annet, endel smådeler til broderns markør, knebeskyttere og div dill. Ble sendt på torsdag, og trodde jeg skulle ha pakken til i går i allefall.

 

Håper flere og flere butikker starter å bruke dhl og linjegods, så jeg slipper å bruke posten mer enn nødvendig. Linjegods klarer å sende ting til der jeg bor fortere enn posten, til en lavere kostnad. Go figure.

Lenke til kommentar
Ok. Nå er det nok. Gidder noen å hjelpe meg med og fjerne response triggeren? Nå ska den ut. Har A-5 btw..

6542312[/snapback]

 

 

Ta bilder av innsiden av grepet og det som går til og fra den response saken, masse bilder i alle vinkler... så kan vi sette oss ned alle og diskutere. eller så går du til www.splat.no, norges største paintball forum så spør du der, der kan folka sakene sine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...