Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter her og vurderer og kjøpe meg en Spyder Victor 2. Det er jo en helt OK markør og veldig billig. Greit og ha, siden det er litt problemer me A-5'en min..

 

Eller viss jeg legger til noen hundrelapper så får jeg en Spyder Imagine.  :hmm:

6630503[/snapback]

 

Jeg har SV2, og dama til brodern har også SV2, det er en billig og grei markør, som kan bli endel bedre enn standar pakken om du oppgraderer løp.

 

Men som med mye annet, du får hva du betaler for. Personlig veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare meg forskjellene på elektriske og mekaniske markører?  :blush:

6642918[/snapback]

 

Med elektronisk avtrekk, kan du stille inn så et trykk inn avfryrer 3 kuler, full auto osv, mekanisk er et trykk, 1 ball ut løpet.

 

Bakdelen med elektronisk er at det er mer som kan gå galt, tomt for strøm, vann i elektronikken mm, som man slipper med mekanisk. Fordelen er som nevnt muligheten for burst skyting.

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare meg forskjellene på elektriske og mekaniske markører?  :blush:

6642918[/snapback]

 

Med elektronisk avtrekk, kan du stille inn så et trykk inn avfryrer 3 kuler, full auto osv, mekanisk er et trykk, 1 ball ut løpet.

 

Bakdelen med elektronisk er at det er mer som kan gå galt, tomt for strøm, vann i elektronikken mm, som man slipper med mekanisk. Fordelen er som nevnt muligheten for burst skyting.

6643143[/snapback]

 

Ahh. Da skjønner jeg. Takker. :)

Lenke til kommentar

Jeg var på LS i øverbygd, der var det et paintball-lag som arrangerte utleie av markører osv.

 

Var der en god del, svidde av en god del penger der også, kosta jo en del å være med, men det er noe av der råeste jeg har vært med på!

 

Jeg og noen andre i skytterlaget vårt, lagde taktikker og greier, skikkeli commando style når vi løp rundt på det avspærra paintballområdet...

Jeg fikk et sånn jævla adrenalinkick av det første gangen jeg spilte det, at jeg var våken helt til dagen etterpå, fikk ikke til å sove :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg var på LS i øverbygd, der var det et paintball-lag som arrangerte utleie av markører osv.

 

Var der en god del, svidde av en god del penger der også, kosta jo en del å være med, men det er noe av der råeste jeg har vært med på!

 

Jeg og noen andre i skytterlaget vårt, lagde taktikker og greier, skikkeli commando style når vi løp rundt  på det avspærra paintballområdet...

Jeg fikk et sånn jævla adrenalinkick av det første gangen jeg spilte det, at jeg var våken helt til dagen etterpå, fikk ikke til å sove :dribble:

6643479[/snapback]

 

Hihi, er hva som ofte trekker folk tilbake, man spiller mer seriøst pga det gjør vondt, og man kan legge opp med taktikk når man spiller, der man dekker hverandre osv.

 

Mildt sagt utrolig gøy.

Lenke til kommentar
Jeg var på LS i øverbygd, der var det et paintball-lag som arrangerte utleie av markører osv.

 

Var der en god del, svidde av en god del penger der også, kosta jo en del å være med, men det er noe av der råeste jeg har vært med på!

 

Jeg og noen andre i skytterlaget vårt, lagde taktikker og greier, skikkeli commando style når vi løp rundt  på det avspærra paintballområdet...

Jeg fikk et sånn jævla adrenalinkick av det første gangen jeg spilte det, at jeg var våken helt til dagen etterpå, fikk ikke til å sove :dribble:

6643479[/snapback]

 

Hihi, er hva som ofte trekker folk tilbake, man spiller mer seriøst pga det gjør vondt, og man kan legge opp med taktikk når man spiller, der man dekker hverandre osv.

 

Mildt sagt utrolig gøy.

6643662[/snapback]

 

Mildt sagt utrolig gøy.

 

Det var helt sykt gøy, de første rundene spilte vi med rambo "taktikk" sprang å skaut, wildfire, men, siden det gjorde at vi ble troffe så fort, la vi skikkeli nøye taktikker, å om vi knuste de andre...eller...det var litt sånn att og fram siden vi fikk folk vi ikke kjente på laget også(som ikke ville følge vår taktikk :p )

 

Men banen var jo satt skikkeli stili opp, med sannsekk bunkerser, boblevrak, oljetønner, bildekk og masse andre greier, fikk en helt sjuk actionfølelse :dribble:

 

Men, det er noe av det artigste jeg har vært med på, å etter at jeg tapa fast lokket til ammo boxen, kunne jeg slenge og rulle meg, om jeg hadde ondt i kroppen senere og dagen etterpå..blåflekker, og skrubbsår overalt...mest av slenginga og rullinga

:cool:

 

 

Kan anbefale til alle som aldri har prøvd dette før, å prøve det...

 

Finns det noen paintball lag i nerheten av Bjerkvik/Narvik området? Anyone who knows :)

Lenke til kommentar
Jeg har en Tippmann A5 med Ion 20" løp Rødpunkts sikte, Car Stock, og selvfølgelig remote.

 

Jeg og teamer jeg er i (Fighters) skal joine Action Games 2007 så jeg skal bruke den der som en scenario markør. Det blir heftig  :thumbup: snike litt og være "nesten" usynlig... I hvertfall prøve da  :dribble:

6657892[/snapback]

 

Funker løpet ditt bra? både lang distanse og nærme? kan du linke det.

Leter etter nytt løp til min A5.

Lenke til kommentar
Jeg har en Tippmann A5 med Ion 20" løp Rødpunkts sikte, Car Stock, og selvfølgelig remote.

 

Jeg og teamer jeg er i (Fighters) skal joine Action Games 2007 så jeg skal bruke den der som en scenario markør. Det blir heftig  :thumbup: snike litt og være "nesten" usynlig... I hvertfall prøve da  :dribble:

6657892[/snapback]

 

Funker løpet ditt bra? både lang distanse og nærme? kan du linke det.

Leter etter nytt løp til min A5.

6658391[/snapback]

 

det funker helt jaævlig bra!!

 

http://www.mamut.com/controls/shop/shops/5...as=paintballWEB

 

(se på midten av sia der er den) :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Jeg har en Tippmann A5 med Ion 20" løp Rødpunkts sikte, Car Stock, og selvfølgelig remote.

 

Jeg og teamer jeg er i (Fighters) skal joine Action Games 2007 så jeg skal bruke den der som en scenario markør. Det blir heftig  :thumbup: snike litt og være "nesten" usynlig... I hvertfall prøve da  :dribble:

6657892[/snapback]

 

Funker løpet ditt bra? både lang distanse og nærme? kan du linke det.

Leter etter nytt løp til min A5.

6658391[/snapback]

 

det funker helt jaævlig bra!!

 

http://www.mamut.com/controls/shop/shops/5...as=paintballWEB

 

(se på midten av sia der er den) :dribble::dribble:

6659353[/snapback]

 

Smart Parts Tactical Barrel , 20" Tippmann A5 den du mener?

 

Trenger hjelp med å velge løp til min A5.

Jeg vill ha et løp som fungerer bra på bane og skog, jeg spiller mest front så vill ha et ganske lett løp.

Og såklart vill jeg ikke ha ballsprekk.

 

Edit: masse skrivefeil!

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Jeg har en Tippmann A5 med Ion 20" løp Rødpunkts sikte, Car Stock, og selvfølgelig remote.

 

Jeg og teamer jeg er i (Fighters) skal joine Action Games 2007 så jeg skal bruke den der som en scenario markør. Det blir heftig  :thumbup: snike litt og være "nesten" usynlig... I hvertfall prøve da  :dribble:

6657892[/snapback]

 

Funker løpet ditt bra? både lang distanse og nærme? kan du linke det.

Leter etter nytt løp til min A5.

6658391[/snapback]

 

det funker helt jaævlig bra!!

 

http://www.mamut.com/controls/shop/shops/5...as=paintballWEB

 

(se på midten av sia der er den) :dribble::dribble:

6659353[/snapback]

 

Smart Parts Tactical Barrel , 20" Tippmann A5 den du mener?

 

Trenger hjelp med å velge løp til min A5.

Jeg vill ha et løp som fungerer bra på bane og skog, jeg spiller mest front så vill ha et ganske lett løp.

Og såklart vill jeg ikke ha ballsprekk.

 

Edit: masse skrivefeil!

6659873[/snapback]

ja det er Ion løpet jeg mener.

 

hvis du spiller mye i front da anbefaler jeg deg å kjøpe Tactical Sniper Barrel 16"/18"

Lenke til kommentar
Hei, jeg har et spm: Er det farlig At en del fra lufttanken min løsnet. Se bilde.

 

 

 

post-92458-1155472264_thumb.jpg

 

Tanken og den øverste delen løsnet fra hvernadre da jeg skulle skru den fra paintballen.. En god del luft "rant" ut, men jeg fikk den fort på. Er det trygt og bruke den?

6665939[/snapback]

 

ikke bruk den tanken..det er farlig siden det er løse deler og lufta er under trykk så kan tanken plutselig sprette av!!

Lenke til kommentar
Hei, jeg har et spm: Er det farlig At en del fra lufttanken min løsnet. Se bilde.

 

 

 

post-92458-1155472264_thumb.jpg

 

Tanken og den øverste delen løsnet fra hvernadre da jeg skulle skru den fra paintballen.. En god del luft "rant" ut, men jeg fikk den fort på. Er det trygt og bruke den?

6665939[/snapback]

 

Det du må få gjort, er tømt den for trykk, og få noen som driver med dykkerutstyr f.eks, til å lime gjengene på toppen, så når du skrur toppen på igjen, så sitter den godt.

 

Dama til brodern hadde samme problem, fått limt med spesiallim nå, og fungerer helt supert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...