Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Da var en moro helg over, spilte paintball på lillehammer i går, er noen mangler på banen enda, men blir bra når vi blir ferdige. Skogsbanemed med stort potensiale.

 

Mangler bare å få samlet no folk til gjevnlig spilling nå, og litt dugnad på banen, så blir dette supert.

 

Høyt adrenalin og hjertebank, men fun var det.

6713383[/snapback]

 

Toeft. Mange var dere?

6715667[/snapback]

 

Vi var bare 4 stk, så ble raske runder, vet det er flere som har meldt ifra at de vil være mer aktive, så regner med at vi blir en 7-8 stk som spiller en gang eller no i uka når banen blir ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På lørdag skal vi spille inne. I en hall. Skal bruke reball.. Har snakket med de som skal sette opp banen, blir visst satt opp MYE hindringer og et flag i hver ende av hallen, alså Capture The Flag. Gleder meg sykt til og prøve dette. Skal ta bilder vis jeg husker det.

 

 

Mvh. LasH

Lenke til kommentar

Noen som skal til Fort Haslemoen til neste år? og i hvilken pos. skal dere spille da.. btw jeg skal spille i sniper pos. i Fighters Paintball Team, er forresten ansvarlig får alt sikkert het i teamet. Og jeg holder på å lage et paintball spill i 3D!! nei jeg er ikke utdanna nei, hvis noen lurte på det, har akkuratt stara¨ta på VGS i Drammen (litt sånn off topic her da :no: )

Lenke til kommentar
Da var en moro helg over, spilte paintball på lillehammer i går, er noen mangler på banen enda, men blir bra når vi blir ferdige. Skogsbanemed med stort potensiale.

 

Mangler bare å få samlet no folk til gjevnlig spilling nå, og litt dugnad på banen, så blir dette supert.

 

Høyt adrenalin og hjertebank, men fun var det.

6713383[/snapback]

 

Toeft. Mange var dere?

6715667[/snapback]

 

Vi var bare 4 stk, så ble raske runder, vet det er flere som har meldt ifra at de vil være mer aktive, så regner med at vi blir en 7-8 stk som spiller en gang eller no i uka når banen blir ferdig.

6719360[/snapback]

Kult, jeg er saa og si med fra midten av oktober. Satser paa og bestille, saa det ligger utstyr og venter paa meg, naar jeg kommer hjem fra Nederland :)

 

...holder på å lage et paintball spill i 3D...

Hoeres toeft ut. :)

Lenke til kommentar
Hum. Med andre ord, du er fra Karmøy? Har du spilt hos Treffpaintball?

6730732[/snapback]

Karmøy ja. Aldrig spilt hos Treffpaintball... Hvor ligger det?

6734139[/snapback]

 

Treffpaintball er eneste firma som driver utleie på karmøy. De holder til i kopervik. Har en skogsbane i kopervik. Og en "bybane" på bygnes. Sjekk ut hjemmesiden, og sjekk når neste spilling er.

 

Det blir forresten sup air spilling nå på lørdag. På blikshavn. Det er bare til å møte opp. Ball og luft finnes på stedet.

Lenke til kommentar
Hum. Med andre ord, du er fra Karmøy? Har du spilt hos Treffpaintball?

6730732[/snapback]

Karmøy ja. Aldrig spilt hos Treffpaintball... Hvor ligger det?

6734139[/snapback]

 

Treffpaintball er eneste firma som driver utleie på karmøy. De holder til i kopervik. Har en skogsbane i kopervik. Og en "bybane" på bygnes. Sjekk ut hjemmesiden, og sjekk når neste spilling er.

 

Det blir forresten sup air spilling nå på lørdag. På blikshavn. Det er bare til å møte opp. Ball og luft finnes på stedet.

6736601[/snapback]

Ah, jeg vet at det er mange i klubben vår som spiller på banen på bygnes, har selv aldrig prøvd den da. Vi Spilte på Blikshavn forrige søndag, veldig bra. Men vi spilte inni skog da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...