Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jhejhe

 

syns en mod kan flytte denne da over til sportsforumet da den fortjener og værra der...

6588526[/snapback]

 

Så lenge folk vet hvor den er, har det lite å si om den er her eller blir flyttet.

 

Man skal bruke søke funksjonen før man lager nye tråder uanset, så skulle ikke være noe stort problem.

 

On topic, dritt vær, nekter å spille i regn, og har ikke funnet no egnet sted for innendørsbane. Enten for lite, eller for dyrt, evt får man bare ikke lov :thumbdown:

Lenke til kommentar
Heisann, har dere noen tips til hvilke baller jeg bør kjøpe meg? HAr brukt diablo kuler nå, og er veldig fornøyd, men lurer på om dere anbefaler noen andre? Jeg er veldig ny i denne sporten!

6592829[/snapback]

 

Det kommer litt an på, noen sverger til høykvalitet til høy pris. Jeg mener f.eks

 

http://www.paintball24.com/shop/product_in...products_id=218

 

holder i lange baner ved vanlig spilling. Og den får skryt pga liten løpsprekk.

 

 

Er egentlig bare å finne noe du trives med selv. Jeg kjøpte 6000 av den for 2 uker siden, og kan ikek klage enda.

Lenke til kommentar

Var i Sverige denne uka med familien,på vei mot familiepraken går vi forbi en innendørs paintball bane,mesh-paintball tror jeg det het uansett poenget var at når vi kom hjem var vi alle enige om at paintball var morsommere en parken.

Vurderere nå veldig og starte med dette,men jeg har noen spørsmål.

Banen vi spilte på hvar innendørs her skøt vi med harde skomgummi baller,er dette normalt på innendørsbanerer?

Er det noen klubber i nærheten av moss?

Sikkert blitt spurt om hundre ganger før hva trenger jeg for og starte med dette og hva koster det?

Kan man fylle opp luft tanken med kompressor?

Lenke til kommentar
Var i Sverige denne uka med familien,på vei mot familiepraken går vi forbi en innendørs paintball bane,mesh-paintball tror jeg det het uansett poenget var at når vi kom hjem var vi alle enige om at paintball var morsommere en parken.

Vurderere nå veldig og starte med dette,men jeg har noen spørsmål.

Banen vi spilte på hvar innendørs her skøt vi med harde skomgummi baller,er dette normalt på innendørsbanerer?

Er det noen klubber i nærheten av moss?

Sikkert blitt spurt om hundre ganger før hva trenger jeg for og starte med dette og hva koster det?

Kan man fylle opp luft tanken med kompressor?

6623941[/snapback]

 

I nærheten er Moss Paintball de driver med paintball i moss. :) Prøv og kontakt dem.. Harde gummiballer(Reballs) blir mer og mer vanlig innendørs fordi det er billigere i lengden, da man kan bruke ballene mange ganger..

 

For å starte med paintball trenger du en markør, ei maske, et magasin og en tank med luft eller Co2 (Helst luft) Det får du tak i for mellom 1500kr og 3000kr alt ettersom hva du vil ha. Ligger mer om det bak i denne posten. :D

Lenke til kommentar
ok da lurer jeg på om det går ann og fylle luft-tanken med kompressor.

6624706[/snapback]

 

Ja og nei, de fleste vanlige kan ikke, da det krever et heftig trykk for å gjøre det, men du får kjøpt de som kan til rundt 25k.

 

Trykket i de fleste luftflaskene ligger på mellom 200 og 300 bar, noe som de fleste kompressorene ikke klarer å yte. Men ja, om du vet om noen som har en kraftig kompressor, f.eks brannvesnet kan ha, men ikke spes positive til å fylle for folk, kan den brukes til å fylle flaskene.

Lenke til kommentar

Ok, kompressoren her hjemme kostet ca.1000kr tror jeg så den er sikkkert ikkke kraftfull nok. Kjenner 2 som jobber i brannvesenet får høre med dem.Ellers så har vell de fleste klubber fyllestationer?

 

Edit: Moss paintball har jeg hørt rykter om at de er oppløst,men skal skjekke litt videre

Endret av T homas
Lenke til kommentar
Ok, kompressoren her hjemme kostet ca.1000kr tror jeg så den er sikkkert ikkke kraftfull nok. Kjenner 2 som jobber i brannvesenet får høre med dem.Ellers så har vell de fleste klubber fyllestationer?

 

Edit: Moss paintball har jeg hørt rykter om at de er oppløst,men skal skjekke litt videre

6626680[/snapback]

 

De fleste klubber går til innkjøp av fyllestasjon, da det fort går endel luft.

Lenke til kommentar
Åh, jeg har så lyst å prøve å spille Paintball mens jeg enda bor i Stavanger, men ingen av venninnene mine interesserer seg dugg for å bli med  :cry:

6626812[/snapback]

Vist du reiser litt nordover skal du få bli med her.. :D Denne sporten passer minst like bra for jenter som for gutter.

Faktum er at de(jentene) ofte er mer tolmodige og derfor vinner.. :dontgetit:

Endret av The Norwegian Pikie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...