Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg sendte mail til Edpaintball i går kveld. Pleier det og ta lang tid før di svarer? Kunne tenkt meg de skruene så raskt som mulig.

 

Takk

6530416[/snapback]

 

Det er alltid best å ringe. Da får man svar med en gang. ED har super service fra tidligere handler fra dem. Så de svarer nok kjapt på mail og.

Lenke til kommentar
Oki, får undersøke litt, vært moro om det hadde blitt et stort godt miljø for paintball i dalen. Tror interessen er der, om ting blir lagt til rette for det.

6524769[/snapback]

Det tror jeg og. Kjenner tre paa faavang og ringebu som kjopte seg markoerer i fjor. Pluss en fyr som leier ut paa faavang, han har vel en ti tippmanner. Tror han har kontakt med Oeyer gjengen. Hvis du skal starte noe, kan jeg jo sende deg noen tlf nr paa pm. Om det kommer igang noe paa Lillehammer, er jeg svaert interessert selv. Men ikke foer jeg kommer tilbake til Norge, den 1. nov.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Oki, får undersøke litt, vært moro om det hadde blitt et stort godt miljø for paintball i dalen. Tror interessen er der, om ting blir lagt til rette for det.

6524769[/snapback]

Det tror jeg og. Kjenner tre paa faavang og ringebu som kjopte seg markoerer i fjor. Pluss en fyr som leier ut paa faavang, han har vel en ti tippmanner. Tror han har kontakt med Oeyer gjengen. Hvis du skal starte noe, kan jeg jo sende deg noen tlf nr paa pm. Om det kommer igang noe paa Lillehammer, er jeg svaert interessert selv. Men ikke foer jeg kommer tilbake til Norge, den 1. nov.

6531479[/snapback]

 

Om du tenker på b-real, så har jeg allerede kontakt med han på mail, angående skogsbanen han driver å prøver å utvide og ordne skikkelig.

 

Men er også snakk på å starte klubb på lillehammer, i sammenheng med banen, så skal ikke se bort ifra at dette tar litt av, men det er bare gøy. Håper i allefall det blir stort nok miljø til å ha kamper 1 gang i uken f.eks.

Lenke til kommentar

Her er noen bilder fra da vi spilte på Torsdag.

 

 

 

post-92458-1153577702_thumb.jpg

 

 

post-92458-1153577723_thumb.jpg

 

 

post-92458-1153577742_thumb.jpg

 

 

Edit: Når det gjelder og maile edpaintball( Ja jeg vet jeg maser om dette) er det normalt å få spørsmåle ditt sendt til mailen. Uten svar alså. Jeg fik en mail fra dem, men uten svar.

Endret av LasH
Lenke til kommentar
Edit: Når det gjelder og maile edpaintball( Ja jeg vet jeg maser om dette) er det normalt å få spørsmåle ditt sendt til mailen. Uten svar alså. Jeg fik en mail fra dem, men uten svar.

6537014[/snapback]

 

Det er nok en liten feilklikk fra dem vil jeg tro.

 

Det skader ikke å sende den tilbake med en liten notis i toppen med info om at du fikk en reply uten noen reply. :p

 

Edit: Bildene var det jeg egentlig skulle komentere. Ser moro ut, må få spilt selv snart.

Endret av conspiracy
Lenke til kommentar

Ja det var ganske gøy og spille er. Men skal bygge mer på banen, er ikke ferdig enda. Skal sette opp et tårn til vertfall, hadde kun et tårn. Så må vi få skaffet flere hindringer.

 

Har noen her spilt "Capture the flagg"?. Det høres genialt ut. Dette skal vi få prøvd så snarest som mulig. Helst oppi skog da.

Lenke til kommentar
Ja det var ganske gøy og spille er. Men skal bygge mer på banen, er ikke ferdig enda. Skal sette opp et tårn til vertfall, hadde kun et tårn. Så må vi få skaffet flere hindringer.

 

Har noen her spilt "Capture the flagg"?. Det høres genialt ut. Dette skal vi få prøvd så snarest som mulig. Helst oppi skog da.

6537137[/snapback]

 

Sist jeg spilte, hadde vi noen runder med capture the flag, min erfaring er at det bør være et annet sted du skal "levere" flagget for å vinen enn basen du starter i, men dette kommer veldig an på hvordan banen er lagt opp.

 

Kan f.eks si at du skal levere flagget i motstanderens base. (kun 1 flagg midt på banen).

 

Evt om dere bruker 2 flagg, så man har både defense og angrep, så må man inn i basen til motstander, hente flagg, og få det hjem til sin egen base.

 

Dette som er så digg med paintball, du har så mange muligheter på hvordan du legger opp spillet. Alt fra deathmatch til capture and defend osv.

Lenke til kommentar
Hva mener du me det? Slik ser "svaret" ut. Eller mailen da..

 

 

Uten_navn.bmp

6537762[/snapback]

 

Er ikke bare en bekreftelse på at de har mottatt din mail? vet enkelte folk har autosvar på mail, så kunder osv skal vite at mailen har kommet frem.

6537891[/snapback]

Haha, det er vel mulig det. Men jeg leste at dere fikk så fort svar osv. Men drit i, får vente og se. Viss de ikke svarer så får jeg vel bare bestille et delesett da.

Lenke til kommentar
Hva kan man få for følgende pakke?

 

Tippmann 98 costom

20oz tank

9  oz tank

magasin

12" Night Stick

Maske

hjemmesnekret drop

 

Pinlig lite brukt  :blush:

6541600[/snapback]

 

Med tanke på at du får en ny Toppmann 98 Custom for 1400,- tror jeg ikke du kan forvente å få noe særlig mer enn litt over 2k for den pakka. Kommer såklart an på hvor pent brukt det er, om du har smurt markøren osv så pakninger ol er i god stand. Og hva slags maske det er.

 

Ekstra tank, og om jeg ikke husker feil, oppgradert løp, kan være med å trekke prisen opp.

 

Men alltid vanskelig å vite hva man kan få for ting, noen vil betale nesten butikkpris, andre forventer å få det til halv pris eller lavere siden det er brukt.

 

Håper det er til hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...