Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner godt at ingen har noe å si for i dag. Hva søren var det for noe?

 

 

Reneste Resident Evil rip-off, som de faktisk refererte til i episoden. Var det det beste de kom opp med? Vel vel, likevel var den spennende og vi fikk et par :omg: opplevlser, da de avslørte at Dr. Coates egentlig er kryptonsk og viruset han slapp ut er faktisk det kryptonerne utviklet seg av. Likte også at Clois romansen har gjenbegynt. Er jeg den eneste som fant zombie-Lois likevel søt, tru? :p

 

Forøvrig begynner det å bli irriterende med visjonene hennes. 3. gang vi ser akkurat det samme. Hadde ikke gjort noe med flere detaljer...

 

Lenke til kommentar
Skjønner godt at ingen har noe å si for i dag. Hva søren var det for noe?

 

 

Reneste Resident Evil rip-off, som de faktisk refererte til i episoden. Var det det beste de kom opp med? Vel vel, likevel var den spennende og vi fikk et par :omg: opplevlser, da de avslørte at Dr. Coates egentlig er kryptonsk og viruset han slapp ut er faktisk det kryptonerne utviklet seg av. Likte også at Clois romansen har gjenbegynt. Er jeg den eneste som fant zombie-Lois likevel søt, tru? :p

 

Forøvrig begynner det å bli irriterende med visjonene hennes. 3. gang vi ser akkurat det samme. Hadde ikke gjort noe med flere detaljer...

 

Tja, har du sett Dead Zone-serien? :p

 

 

Hele poenget der er at han har havnet i koma i seks år, våkner opp og har aktivert en del av hjernen vanlige folk ikke bruker. Dette gjør at han kan se inn i fremtiden ved å ta på folk. Mot slutten av første sesong tar han på en senator og får en kryptisk visjon. Det ser ut som om det snør. I en senere episode tar han på senatoren igjen, og vi får se litt mer av visjonen. Denne gangen snør det kraftig. Vi ser hele tiden litt mer og litt mer, før vi får se hele visjonen i sesongavslutningen. Det viser seg at "snøen" er aske, og byen er sprengt av en atombombe... :p

 

 

Grei nok episode, men var litt for mye klisjé for min del. i tillegg var det en del logiske feil som irriterte vettet av meg.

 

 

Når folk over hele byen blir forvandlet til en slags zombier burde vel politiet gjøre noe? Hvorfor ikke sende inn militæret?

 

Og seriøst. Kurere dem ved å vaske dem? Og hva med de som er innendørs?

 

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Somlet meg ikke til å se denne episoden før i dag, og hjelpe og trøste meg for noe vas dette var. Nei uff, dette var filler fra ende til annen, og det kunne de spart seg. Eneste som var interessant var siste scenen med Zod, som bygger opp til historien videre. Resten var bare en latterlig parallell til Resident Evil/I Am Legend. Skuffende.

 

Edit: Og hvordan denne episoden kan ha fått bedre snittkarakter på tv.com enn de to forrige episodene, skjønner jeg virkelig ingenting av. :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Min første tanke var resident evil ripoff, så tenkte jeg hm hva om de har lekt seg litt med marvel zombies her, med tanke på at de fletter inn litt av hvert inn i smallville som ikke passer inn overhodet fra av så. synes likevel at episoden var anderledes kul med et par tilfeller av hopping i stolen mens man så på :D den andre person i "s"en synes jeg så ut som en mann?! superboy?! :D lol..

Lenke til kommentar

Myst: The Dead Zone-serien kan ikke sammenlignes med filmen. Selv om filmen er brukbar er serien vanvittig mye bedre. Skuespillerne passer perfekt til rollene sine, kjemien mellom dem er meget bra (spesielt etter noen episoder når de er blitt bedre kjent med hverandre) og historiene i hver episode er stort sett meget bra skrevet. Jeg har ingen problemer med å si de fem første sesongene er blandt de aller beste seriene jeg har sett. Synd siste sesong gikk til helvete (mange sluttet, hele settet ble flyttet og hovedhistorien avsluttet i én episode osv), men selv den holder stort sett bra kvalitet.

 

Hudrin:

Jeg sliter litt med å synes synd på Oliver. Han har det tøft nå, men han er tross alt Green Arrow. Han brant drakten og prøver nok å gi opp, men han kommer nok tilbake bedre enn noensinne etterhvert.

 

 

Og til slutt, en liten spoiler for StarGate-fans:

 

 

Flere folk fra Justice Society dukker opp i januar engang. Så langt vet vi at Hawkman, Dr Fate og Stargirl vil dukke opp. Hawkman spillet av Michael Shanks, best kjent som Daniel Jackson fra StarGate SG-1. Kewlt. :)

 

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som fortsatt ser på? Jaja, dere aner ikke hva dere går glipp av.

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
"You have done a great job protecting the city. I am here to help you."

"Great! I got a feeling the world will soon need all the help it can get..."

 

Velkommen tilbake, Green Arrow. :D](spoiler]

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Syns den var en grei episode. Oliver/GA sentrert, så han er tilbake og saken er ferdig. Nå håper jeg de kan fokusere på framdrift. Syns vi har fått veldig lite Zod, vil gjerne se hva mer han planlegger. Er så rart at han og hæren hans plutselig er forsvunnet.

 

En annen ting er hu jenta med symbolet på skulderen. Er hun virkelig samme person som Clark "drepte" i første episode? Litt forvirrende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...