Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor lenge de skal drøye med disse visjonene. De burde, smått og sikkert, begynne å avsløre ting snart. Syns også skikkelig kjipt at denne er Allison Macks siste sesong. Håper inderlig ikke ho blir drept som sannsynligvis vist i visjonene.

men nå er jo disse visjonene laaaangt fram i tid, man ser jo kappen til superman fillete, som fra covere til "the death of superman", og det er en god stund til. Det later jo også til at de er på krypton eller noe sånt, er jo en rød sol ene gangen, og clark har ikke kreftene sine(kan forsåvidt være at zod tar over jorda, men det blir nesten for drøyt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, vi vet faktisk ikke hvor frem i tid det er. Alt vi vet er Lois tilbrakte 3 uker i framtida, som også utelukker Krypton, siden ringen transporterer kun i tid (så vidt jeg vet). Men du har et poeng, Zod kan ha overtatt Jorda. Får en følelse av at de visjonene er byggesteinene til sesongavslutningen.

Lenke til kommentar
Hmm, vi vet faktisk ikke hvor frem i tid det er. Alt vi vet er Lois tilbrakte 3 uker i framtida, som også utelukker Krypton, siden ringen transporterer kun i tid (så vidt jeg vet). Men du har et poeng, Zod kan ha overtatt Jorda. Får en følelse av at de visjonene er byggesteinene til sesongavslutningen.

ja nei ikke vet jeg hvor det bringer hen altså, umulig å forutsi smallville når de viker ifra alt som har med superman å gjøre.

Lenke til kommentar
..ser ut som de satser på å ta inn relativt ukjente superhelter i smallville, helt fra starten av. har vel sikkert noe med rettigheter og gjøre menmen, håper det kommer flere gjestebesøk :)

ukjente? når man ser smallville er det vel en selvfølge at man vet litt om det man ser på. De bygger opp justice league, bare håper green lantern kommer :p

 

var vel et problem med rettigheter angående green lantern også om jeg husker rett :s

Lenke til kommentar
..ser ut som de satser på å ta inn relativt ukjente superhelter i smallville, helt fra starten av. har vel sikkert noe med rettigheter og gjøre menmen, håper det kommer flere gjestebesøk :)

ukjente? når man ser smallville er det vel en selvfølge at man vet litt om det man ser på. De bygger opp justice league, bare håper green lantern kommer :p

 

var vel et problem med rettigheter angående green lantern også om jeg husker rett :s

ja det kan kanskje stemme det! kjipt :( batman hadde forsåvidt også vært litt fett, og wonder woman :p

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte i en spoiler tidligere er Batman, Wonder Woman og Green Lantern svært ønsket i serien av både fans og skuespillere, men både Batman og Green Lantern er utelukket pga de har egne filmer på gang. Batman 3 er ikke offisielt bekreftet så vidt jeg vet, men Green Lantern kommer. En film med Wonder Woman er også svært sannsynlig, men ikke bekreftet.

 

For øvrig en grei nok episode i dag, men litt kjedelig med tanke på hva den faktisk handlet om.

 

Btw Wonder Twins har en ape med seg i tegneserien, og den dukket faktisk opp i den episoden også. Det viser litt hvor tro de er mot lore'en. ;) Noen som merket det? Setter det i en spoiler om du vil lete selv. :p

 

 

Det er bilde av den på telefonen til hun jenta.

 

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...