Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

må bare si at starten på denne episoden hadde vært heeeelt perfekt intro for en tidlig batman!!! istedet for doomsday, bytt ut doomsday med bruce wayne some prater med presten og tar skurker av dage på en skikkelig mørk og skummel måte dere skjønner hvor jeg vil hen...men blir vel aldri og skje, de har vel ikke rettigheter til og introduseere batman. :(

 

 

doomsday passer ikke inn i den rollen her synes jeg..skjønner ikke hva han gjør i smallville i hete tatt, virker som et desperat forsøk på og holde på publikum :s hadde vært mye tøffere med bruce wayne som gjesterolle i 2 3 episoder bare, og da som skikkelig mørk melankosk og badass som f!.

Endret av Hudrin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet ville de ha Bruce Wayne med, men de ville ikke blande forvirre folk da de nettopp har hatt Batman Begins og The Dark Knight. Men man skal aldri si aldri.

 

For øvrig en av de beste episodene denne sesongen på mange måter denne gangen, og jeg digget slutten. Har ventet på den ganske lenge, i grunnen.

 

 

"Aquaman... online."

"Canary... online."

"Cyborg... online."

"Impulse... online."

"Arrow... online".

(liten pause)

 

"Watchtower is officially online..."

 

:D

 

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Det er ho ikke heller, som du sier selv er det bare slik de har gjort for å beholde henne videre i serien.

 

Men endelig skjedde det noe nytt. Håper vi får se mer av dem.

 

Jo, hun er faktisk med i JLA. Ikke i tegneseriene, men det er laget en Smallville JLA-spin-off på nettet der hun er med som The Watchtower. Tror det heter Smallville Chronicles eller noe sånt.

 

Det er ikke en live-acion serie, men tegnefilm med stemmene fra de samme skuespillerne som spiller i Smallville, Chloe inkludert.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Ganske bra episode. Likte ikke helt at Chloe prøvde å drepe Doomsday, men på den annen side var jeg ikke akkurat overrasket over at han overlevde. De kan jo ikke ha Doomsday med som en hovedperson i hele sesongen og ikke la Clark sloss mot ham en eneste gang bortsett fra en liten scene i bryllupet. :p

 

synes det blir litt vel mye doomsday ja..og selv om hun sa bats i mere generell betydning så var nå et hint i mine øyne :D

Lenke til kommentar

Du skal ikke se bort fra det. Jeg håper de ikke sparer på kruttet, men starter slosskampen i nest siste episode. Clark får bank, Doomsday holder på å vinne og tada! Hele JLA dukker opp og prøver å redde dagen. Det går jo selvsagt til helvete, men Clark får samlet kreftene sine igjen, får noen tips fra Supergirl (hun dukke opp igjen) :p og vips kan the red/blue blur fly. Supermann dukker opp, Doomsday blir sendt til The Phantom Zone og verden er trygg igjen nå da det har en helt å se opp til. Håper jeg da.

Lenke til kommentar

Nettopp sett nyeste episode, og det begynner å bygge seg bra opp mot sesongavslutningen nå, med bare 4 episoder igjen. Selvsagt ikke overrasket over at Davis overlevde, han må jo få sin store kamp mot Clark først. Og siden

 

sesongens siste episode heter "Doomsday", så er det nok helt sikkert at dette vil fokusere på en kamp mot Clark.

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ugh, ja. Forfatterne har begynt å fokusere alt for mye på romantikk de siste sesongene. Hver gang det skal skje noe action, kommer en uskyldig jente og avbryter, "No please, you don't have to do this!". Noe sier meg at det kommer til å skje noe fryktelig med Chloe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...