Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både og. Superman dreper aldri noen, selv i tegneseriene. Men når det er sagt drepte han Doomsday i tegneserien, men døde selv av skadene han fikk. Jeg håper virkeilg vi får noe lignende i Smallville i stedet for å redde Davis og sende Doomsday til the Phantom Zone. Det blir for teit. Tess hadde for øvrig rett i at noen har klart å flykte fra TPZ. Clark gjorde det jo. :p

 

Var det forresten som fikk med seg hva som skjedde på slutten? Antok Tess snakked med Jor-El, men hva sa han? Det var for mye bråk til at jeg klarte å høre ordene.

Lenke til kommentar

Denne sesongen var ment å være den aller siste, så de påstår de har en seriefinale og greier. Neste sesong er bekreftet, men kun Clark er foreløpig bekreftet å vende tilbake. Skjønt irriterende nok går det en del rykter om at Davis dukker opp igjen regelmessig, men uten Doomsday. Men når det er sagt kan de jo ta en morsom vri fra tegneseriene:

 

 

Doomsday er bare et teit monster som ikke engang kan tenke noe særlig, men en gang oppførte han seg svært forskjellig. Han visste tegn til svært bra intelligens og kunne faktisk snakke. Det viste seg at "Doomsday" var borte, men kroppen overtatt av Brainiac...

 

Lenke til kommentar

Sesongfinale!

 

 

Okok, hva skjer med å sende Lois fram (eller tilbake) i tid? Hvordan kom Zod seg ut av phantom zone? og hvorfor i Davis' kropp?

 

Fløy CK da han tok med seg Doomsday i eksplosjonen, eller superhoppa han? Veldig skuffende fight, hadde håpet på at CK slo litt igjen...

 

litt trist at Jimmy døde, men mest sannsynlig at hans lillebror er den Jimmy fra "Superman". Litt rart at Chloe aldri har møtt Jimmys familie før?

Er Chloe gravid med Davis' barn?

 

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Yay, sesongfinale... og tydeligvis køddet de ikke da de sa de hadde en seriefinale selv om de ikke sier nei takk til en ny sesong (som for øvrig er bekreftet).

 

 

Hvor skal vi egentlig begynne? Tja, la oss ta Clark og Doomsday. de sloss endelig, men kampen var svært kort og skuffende. Jeg mistenker Clark fløy, men vi vet jo aldri. Men uansett, han og Doomsday kræsjet ned i den greia, alt eksploderte - og vi hoppet til en svært lang scene med Jimmy og Chloe? Når vi endelig møter Clark igjen er det i begravelsen? WTF?

 

"Clark Kent is dead." Jaha... men i såfall, hvor i helvete er drakten? Og seriøst... "You really are some sort of super.... guy !" :facepalm:

 

Likte at Tess og Lois forsvant (og siden de forsvant når hun tok i ringen antar jeg de havnet i fremtiden hos Legion of Superheroes), men Tess dukket opp igjen uten en eneste kommentar? Om hun kunne dukke opp helt uten videre, hvor er Lois?

 

Skuffa!

 

Lenke til kommentar
Yay, sesongfinale... og tydeligvis køddet de ikke da de sa de hadde en seriefinale selv om de ikke sier nei takk til en ny sesong (som for øvrig er bekreftet).

 

 

Hvor skal vi egentlig begynne? Tja, la oss ta Clark og Doomsday. de sloss endelig, men kampen var svært kort og skuffende. Jeg mistenker Clark fløy, men vi vet jo aldri. Men uansett, han og Doomsday kræsjet ned i den greia, alt eksploderte - og vi hoppet til en svært lang scene med Jimmy og Chloe? Når vi endelig møter Clark igjen er det i begravelsen? WTF?

 

"Clark Kent is dead." Jaha... men i såfall, hvor i helvete er drakten? Og seriøst... "You really are some sort of super.... guy !" :facepalm:

 

Likte at Tess og Lois forsvant (og siden de forsvant når hun tok i ringen antar jeg de havnet i fremtiden hos Legion of Superheroes), men Tess dukket opp igjen uten en eneste kommentar? Om hun kunne dukke opp helt uten videre, hvor er Lois?

 

Skuffa!

 

 

Var vel kun Lois som forsvant i tid.

 

Det jeg lurer på er hvor har det blitt av Chloe sine krefter? Mistet hun de da hun ble kvitt brainiac?

 

Jeg synes ærlig talt de roter for mye med krefter fram og tilbake. Jeg kan akseptere at noen krypto freaks kanskje kan miste krefter ol.. Men Clark? I forrige episode da Parasite tok kreftene hans kom irritasjonen over det igjen. Serieskaperne kunne ha fulgt original serien litt i alle fal. Der Clark har kreftene sine pga forskjellen fra krypton og jorden. Han har ikke krefter i tillegg til kropp, de er en del av han..

 

Men uansett tilbake til episoden, jeg liker egentlig slutten litt. At vi kanskje får se en mørkere og mer kynisk Super...guy er kult.. På tross av at Superman egentlig er en kompromissløs goodguy

 

 

Lenke til kommentar

Mulig jeg er skuffa fordi jeg så Supernatural finalen før Smallville, men dette var skuffende. Følte egentlig alt ble feil,Jimmys død, uten at jeg er en ekspert på den orginale Supermann historien, veit jeg at det er en Jimmy Olsen der og så dør han her. WTF? Kampen mellom Clark og Doomsday var skuffende, men det kunne jeg leve med, men slutten på kampen var karakter 1, eksplosjon, og så var det slutt. Og hvorfor Davis var så sterk skjønner jeg heller ikke, ble ikke han skilt fra Doomsday?

Lenke til kommentar

Enig i at de kunne ha jobbet litt mer med skriptet ja. Kan hende lillebroren er Jimmy vi kjenner, siden vi ikke vet hva han heter og pastoren sa navnet Henry James Olsen for avdøde. Er det virkelig Zod som kom ut av kula, i Davis' kropp? Virker som vi har en actionfylt og spennende sesong i vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...