Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lex i dagens episode, håper de introduserer han skuespillern der som Lex utover. For jeg likte han ;P Uansett, hvor dårlig var ikke Lana scenene i de siste to episodene? Jeg er så glad hun har dratt igjen, may we never see her again. Lois har ikke vært med på to jævla episoder, merker jeg begynner og savne hun.

Lenke til kommentar

Hvor har du fått det fra? Kristin er ikke listet i de kommende episodene hos IMDB, noe som antyder best på at denne var hennes siste episode. De har byttet ut Lex ja, Michael fornyet ikke kontrakten sin denne sesongen og siden vi sjelden ser til ham, har de bare brukt en stand in.

 

Nettopp ferdig med å se dagens episode også

og er glad for at alt dette drama- og kjærlighetstullet er over. Det eneste som var kult var dioramaet over Metropolis. Også, noen som skjønte det med den grønne ringen til Oliver?

 

 

Nå blir det pause fram til 5. mars. Får håpe det blir mer action framover.

Lenke til kommentar
Hvor har du fått det fra? Kristin er ikke listet i de kommende episodene hos IMDB, noe som antyder best på at denne var hennes siste episode. De har byttet ut Lex ja, Michael fornyet ikke kontrakten sin denne sesongen og siden vi sjelden ser til ham, har de bare brukt en stand in.

 

Nettopp ferdig med å se dagens episode også

og er glad for at alt dette drama- og kjærlighetstullet er over. Det eneste som var kult var dioramaet over Metropolis. Også, noen som skjønte det med den grønne ringen til Oliver?

 

 

Nå blir det pause fram til 5. mars. Får håpe det blir mer action framover.

 

lurte litt på den ringen ja..muligens en superhero til eller?! :D hmhmhm, spennende, uansett clark lana forholdet er ren såpeopra og er drittlei av det selv..svarten altså...jaja, må vel gå oppover...

Lenke til kommentar
jeg tror at lex er oliver, en sånn klone, hvis dere skjønner? :p

 

Fader, det var akkurat det somme som slo meg på slutten av episoden, at lex hadde tatt over oliver eller noe. Men håper for guds skyld ikke det er sant, jeg liker oliver

 

nei ikke si sånt hehe, da slutter jeg og se på for godt altså..som om det ikke var nok med clark/lana rosenrødtklisset..

Lenke til kommentar

det var da den samme ringen som Lex hadde på seg i scenen sin. Kryptonite og en L. Green Lantern har jo logoen sin på ringene deres. Så kan ikke fatte at det er en Green Lantern ring, og hvorfor skulle Oliver hatt en sånn ring i det hele tatt. Ringen henta vel Oliver fra lastebilen som han sprengte og "drepte" Lex. Sånn jeg forsto det.

Lenke til kommentar

quoter wikipedia:

Each Green Lantern possesses a power ring that gives the user great control over the physical world as long as the wielder has sufficient willpower and strength to wield it. While the ring of the Golden Age Green Lantern (Alan Scott) was magically powered, the rings worn by all subsequent Lanterns were technological creations of the Guardians of the Universe, who granted such rings to worthy candidates. These individuals made up the intergalactic police force known as the Green Lantern Corps.[2]

 

tviler på at de hra noe med kryptonitt å gjøre, i så fall kan han jo ikke være med i justice league sammen med stålmannen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...