Gå til innhold

TES: Den blodtørstige vanpyrens eventyr


Anbefalte innlegg

Jeg håper noen kan hjelpe (som dere helt sikkert ikke kan). Etter å ha utført alle oppdragene for heksa som skulle gjøre meg "normal" igjen fra vanpyrsykdommen, er jeg fremdeles ikke det. Jeg har gjort den fatale feilen å levere varene i feil rekkefølge: Oppstod BUG med en gang og jeg får aldri gitt henne blodgraset. Hun fortsetter å spør om ingrendienser. Jeg ser ingen vei tilbake(eventuelt ta oppdraget på nytt) har ingen gamle saver.

 

P.G.A Denne feilen syntes jeg at "Den Blodtørstige Vanpyrens Eventyr" var et bedre navn på spillet enn Oblivion.

 

Er jeg dømt til å være vanpyr til slutten av spillet?

 

Er det noen som har eventuelle forslag til hvordan jeg kan få vanpyrkuren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
samlet opp alle ingrediensene eg og bare ga dem til henne helt tilfeldig, og eg har ikke sett snurten av noen bug

6239404[/snapback]

Det er heldigvis ikke mange kombinasjoner/rekkefølger som fører til bug. :)

6240384[/snapback]

 

hehe :D oi det har jeg hatt uflaks mange ganger.

men det skal snart komme en patch/mod som fikser sånne quest bugs. :w00t::thumbup::w00t::thumbup:

Lenke til kommentar
samlet opp alle ingrediensene eg og bare ga dem til henne helt tilfeldig, og eg har ikke sett snurten av noen bug

6239404[/snapback]

Det er heldigvis ikke mange kombinasjoner/rekkefølger som fører til bug. :)

6240384[/snapback]

 

hehe :D oi det har jeg hatt uflaks mange ganger.

men det skal snart komme en patch/mod som fikser sånne quest bugs. :w00t::thumbup::w00t::thumbup:

6252053[/snapback]

 

Fikse Bug også på 360?

Lenke til kommentar

Det kom en helt ny pach til pc i går, men vet ikke om 360 kan få det. Det er jo de med 360 som trenger det mest siden de ikke har console som de kan skrive i.

PC folka kan jo bare skrive noe greier så forsvinner bugen.

Har ikke sett på live i dag om det har kommet pach men får vell se snart.

Lenke til kommentar
Det kom en helt ny pach til pc i går, men vet ikke om 360 kan få det. Det er jo de med 360 som trenger det mest siden de ikke har console som de kan skrive i.

PC folka kan jo bare skrive noe greier så forsvinner bugen.

Har ikke sett på live i dag om det har kommet pach men får vell se snart.

6259502[/snapback]

 

du får nok lastet den ned på live markedet.

Lenke til kommentar

Last ned oppdateringen. Vet ikke om den er ute på pc, men på xbox 360 slet jeg med samme problemet. Bloodgras stod ikke i listen over ingredienser når jeg skulle levere alt. Men jeg klarte det etter at jeg lastet ned oppdateringen i forrige uke.

 

Denne questen har mange bugs. Leverer du i feil rekkefølge går det ikke å levere blodgras. Har du fullført mainquest får du heller ikke levere blodgrass. Leverer du på feil klokkeslett kommer hun aldri rilbake fra kjelleren hun brygger motgiften i.

Lenke til kommentar
Det kom en helt ny pach til pc i går, men vet ikke om 360 kan få det. Det er jo de med 360 som trenger det mest siden de ikke har console som de kan skrive i.

PC folka kan jo bare skrive noe greier så forsvinner bugen.

Har ikke sett på live i dag om det har kommet pach men får vell se snart.

6259502[/snapback]

hva er console??

Lenke til kommentar

Console er sånn greie som du trykker på | knappen (til høyre for 1) og så kommer det opp en sånn kommandolinje hvor de kan skrive inn juksekoder osv. Finnes også en del kommandoer for andre ting, men siden jeg ikke spiller på pc, så aner jeg ikke hav andre ting det brukes til.

Lenke til kommentar
Console er sånn greie som du trykker på | knappen (til høyre for 1) og så kommer det opp en sånn kommandolinje hvor de kan skrive inn juksekoder osv. Finnes også en del kommandoer for andre ting, men siden jeg ikke spiller på pc, så aner jeg ikke hav andre ting det brukes til.

6306718[/snapback]

 

Du mener vel til venstre for 1? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...