Gå til innhold

Warcraft 3 ROC / FT - Noen som fortsatt spiller?


Anbefalte innlegg

Jeg la opp med WoW for en tid tilbake, og siden jeg kjedet meg fælt startet jeg å spille WC3 (ROC) igjen. Utrolig kongespill, vil faktisk påstå det er tidenes RTS. Spiller på Battle.net, utrolig gøy. Har enda ikke fått skaffet meg FT, men burde vel gjøre det.

 

Hadde nettopp en kongegame, jeg spiller NightElf (alltid gjort det). Var 3 vs 3 team, de to andre på laget mitt var lvl 1 og vi spilte mot noen lvl 10 ++ (jeg er selv lvl 12 nå.)

 

Jeg creepet som faen, solocreepet med Demon Hunter og en haug med archers til lvl 5 før vi ble angrepet, vi slo raskt tilbake. Men, det begynte å gå tregt, så ut av intet utslettet jeg to spillere med hæren min (Archers og Dryads), og fikk helten min opp i lvl 10 (Stas:)).

 

Noen som har noen gode WC3-historier, og er det noen som fortsatt spiller dette kongespillet? :cool:

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja wc3 eiger, men du burde ha tft expansionen, gjør det mye mer gøy, mange flere games osv. du kan spille som andre folk har laget som er veldig populære.

 

Jeg liker best "vanlige" games, der man bygger base og skal drepe de andre, helst 3 vs 3 eller 4 vs 4.

 

Gode historier: Spillte en gang turnament for å teste det ut. Spillte vell 3 vs 3 med noen random folk som ville vere med.

 

Det første de sa når vi var inne i gamen var: LOLOLOLOL bye dude. Jeg forsto ikke den dritt før det viste seg motstanderene var eliten i europa/verden.... Vi prøvde bare på gøy å slå dem, av en eller annen grunn tapte vi før vi kunne si allyourbasebelongtous. pffffff.

Lenke til kommentar
At du kaller Warcraft3 et RPG er seriøst noe av det latterligste jeg har hørt...

 

Men ja, er et utrolig konge spill, har ikke spilt gjennom det selv enda da.

6098238[/snapback]

 

Ja, at jeg bommet litt på ordet er jo dommedag, du kan ikke ha sett mye latterlig hvis det der tar kaka. Beklager at jeg ikke er pr0-nerd.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er en enorm fan av Wc3 selv, og vært det en stund. Hvis du enda ikke har skaffa deg FT, så gjør det! Jeg har selv spilt NE lenge, og Warden er en av de mest fleksible heltene på spillet. (Nå blei jeg plutselig skikkelig usikker på om det er Warden som er den nye helten etter FT, men joa, jeg tror det. Ja, det er det. bare glem det :D)

 

Uansett, kanskje vi sees på ladder ;) har litt forskjellige kontoer, men starter fresh med Reveprell snart :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller wc3 TFT en gang i blandt når jeg har gått lei CSS :p

For et år siden hadde jeg og en kompis "spille-kvelder" hjemme hos meg. Hver fredag gikk vi opp til meg og spilte ut natta. Da spilte vi 2on2 arranged team, han på familie-pc'n og jeg på min pc. Var ufattelig gøy.. Ble ranket som nr. 250 på EU 2on2 ladderen (rett etter en resett toh ;P)

Endret av aspic
Lenke til kommentar
noen som har en link hvor jeg kan laste ned en hel drøss med dota versjoner? Tar utrooolig lang tid å laste dem ned inne i selve spillet :(

6595903[/snapback]

 

http://www.wc3sear.ch/index.php?p=Maps&sid=

 

der finner du hvertfall noen versjoner, og hvis ikke kan du laste ned et par av de nyeste (tror de er ganske nye, hvertfall) fra

 

http://www.getdota.com

 

Og ja, det er ikke sarkastisk, det er en side :D

 

Er ikke spess fan av Dota, men må jo hjelpe felles wc3-fans :)

 

lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...