Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Meget bra tid :)

8139497[/snapback]

Takk for det, er som sagt veldig fornøyd selv, skal nevnes at jeg hadde hare de siste 800m (ca), men likevell :D

8139827[/snapback]

 

Det er begrenset hvor mye tid man kan hente på de siste 800. Du er jo heller ikke gamle karen, så keep up.

Lenke til kommentar
Løp 3000m i dag resultatet ble pers og 10.01, noe jeg er godt fornøyd med.

8138923[/snapback]

Bra tid! :) Er ikke i nærheten engang jeg. Plages med betennelse i leggen, men løper ikke så mye fortere uten den likevel.

 

Testuke på gang nå ja :) Hvordan er test-programmet for uken din Termometer?

 

Jeg har følgende: 60" i dag, 2000 på tirsdag, 5000 på torsdag, bevegelighet sammen med annen trening på fredag, styrke på lørdag og 3000 på søndag.

 

Har aldri funnet en optimal rekkefølge på disse, men denne er ikke av de værste. Spesielt ikke når jeg ikke tar 3000 så seriøst.

 

Jammen bra jeg har forandret syn på denne uken de siste årene. For noen år siden var de skikkelig HAT. Hehe :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg begynt å teste ut litt i forhold til styrkeløftøvelsene. Knebøy gikk enkelt i dag, med 120 kg. Jeg regner med å ende opp rundt 150 kg der. Markløft har jeg ikke prøvd ut så mye enda, men det gikk helt fint å trene med 100 kg. I benken går det kun i reps om dagen, men målet er 100 kg innen året er omme. I hang-ups ligger jeg stabilt rundt 14-15.

 

Hvordan ligger dere an? :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg begynt å teste ut litt i forhold til styrkeløftøvelsene. Knebøy gikk enkelt i dag, med 120 kg. Jeg regner med å ende opp rundt 150 kg der. Markløft har jeg ikke prøvd ut så mye enda, men det gikk helt fint å trene med 100 kg. I benken går det kun i reps om dagen, men målet er 100 kg innen året er omme. I hang-ups ligger jeg stabilt rundt 14-15.

 

Hvordan ligger dere an? :)

8214852[/snapback]

Pent! Du har ikke bilde i "overkroppstråden"?

Har vel ikke trent noe særlig på styrken men tror jeg greier ca. 110 elno i knebøy og ca. 90/95 i benken i løpet av året.

Løpsdistansene ligger det nok bedre ann. Mål må vel være: 100m: under 12blank

400m: under 51sek. 3000m: under 9 blank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...