Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trener med 90-100 kg knebøy, skal ta maksløft i nærmeste framtid, men har litt trøbbel med ryggen, så jeg tør ikke ta i veldig på hverken knebøy eller markløft.

 

Romaskinene på leiren er ikke koblet til strøm, så jeg vet ikke hvor fort jeg ror de forskjellige distansene, jeg må vente til jeg begynner på NTNU til høsten..

Lenke til kommentar
blablabla ...

8214852[/snapback]

Pent! Du har ikke bilde i "overkroppstråden"?

8229997[/snapback]

Jeg visste ikke det var en slik tråd her engang, så nei. ;) Kanskje jeg kan legge ut noe senere en dag ...

 

Nå skal jeg ned på Spenst, og sjekke hvor mye jeg perser i markløft.

Lenke til kommentar
Knebøy og markløft får jeg ikke ta noe tungt av treneren min. Ro-maskin finnes ikke her som jeg vet.  :hmm:

Er 15 år, og ikke fult utvokst og det vil kunne slå tilbake sier han, og jeg trener ikke for å løfte mer enn andre, så bare vent dere  :tease:

8234625[/snapback]

Da er ikke treneren din helt oppdatert på temat :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Tok pers i benken her for et par uker siden. Den lyder på 72.5kg. (Hele 2.5kg økning på  et år.. hehe.. ikke av de mest prioriterte øvelsene jeg tar)

 

Hvordan skal egentlig sykkel-testene utføres? Flatt underlag og vindstille.. eller er det hipp-som-happ?

8364365[/snapback]

Regner med det er det samme da været er noe man som kjent ikke får gjort så mye med :)

 

Klar over bump, men det trengtes :thumbup:

Lenke til kommentar
...

- Deltagerne bes fylle ut skjemaet med øvelsene, slik at resultatene ikke flyter i hytt og pine rundt i tråden.

...

6088505[/snapback]

 

Hvilket skjema er det snakk om her?

 

Har forresten en ny pers på romaskin.. vet ikke om den er tatt med fra før, men den er ikke oppdatert i første post i alle fall.

5000 på 18,37.2

 

Antar denne står for fall ganske snart :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Vel, kan legge til et par "resultater" her når jeg først er i gang

Har fått hele 5 kg til i benkpress så ligger nå på rørende 40 kg :wee: Og tilsvarende antall kg i mark.

 

Er vel hele 15 poeng å hente eller noe sånt :D

Lenke til kommentar

60 meter - 7.2 - 15år

100 meter - 11.64 - 16 år

200 meter - 23.56 - 16 år

 

Ett år gamle resultater

Satser på å perse på alle disse distansene nå som sesongen begynner og siden jeg har blitt 16 år.. Er en god del utvikling i disse årene :thumbup:

 

Edit: Perset i dag :D

Endret av Usagi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Styrke

Benkpress: 125

Knebøy: 180

Markløft: 160

Hang-ups (overtak): 16

 

Roing

500 meter:

2000 meter:

 

Sykling

2000 meter:

10000 meter:

 

Løping

100 meter: 11,29 (da jeg var 17 år)

200 meter: 22,73 (også da jeg var 17 år)

400 meter:

3000 meter:

Lenke til kommentar

hang-ups (overtak) - slår rekorden med tre fingre-første ledd (henger på 2 cm list da) på 25 stk.

33 stk vanlig overtak men skal slå den i morgen.

 

hang-ups en arm - 2 stk. Starte hengende, rett opp og gå helt ned i rett arm. :thumbup:

 

sit-ups (berøre kneet med albuen) 104 stk

Endret av conzeed
Lenke til kommentar
hang-ups en arm - 2 stk. Starte hengende, rett opp og gå helt ned i rett arm. :thumbup:

8612100[/snapback]

Imponerende! Ikke mange som klarer dét (under forutsetning at du lar en arm henge fritt, og ikke bruker den til å dra i den løftende armen). Hvor mye veier du?

Lenke til kommentar
Imponerende! Ikke mange som klarer dét (under forutsetning at du lar en arm henge fritt, og ikke bruker den til å dra i den løftende armen). Hvor mye veier du?

8612358[/snapback]

Lar selvfølgelig den andre armen henge fritt. Eneste jeg gjør er å 'late som' jeg drar meg opp med den og, selv om den bare henger der.. Strammer musklene i den armen som en psykisk ekstra kraft. :cool:

Jeg veier 74kg, så har noe kilo å dra opp.

 

Btw: har 33 hang-ups. 25 var bare på et ledd.. ;)

Endret av conzeed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...