Gå til innhold

For Just Cause ser ikke kult liksom! Neiiida!


Anbefalte innlegg

I daggerfall snakker vi om 160000 square miles, noe som blir litt i overkant av 400.000 kvadratkilometer hvis jeg har regnet riktig (ca 2xStorbritania i allefall).

 

Hmm, sist jeg sjekket så var ikke en mile 2,5 mer enn en kilometer :p ?

 

En mile er 1609 meter, så 160 000 miles blir vel 225 000 kilometer (160 000*1.6)

 

500^2 = 250000. Så, ca. 500 kvadratkilometer hvis jeg ikke tar helt feil nå?

 

Til Juke :)

6115119[/snapback]

 

1,6km*1,6km=2,56km2

 

 

1 squaremile er 2,56 km2

 

 

 

160000 square miles * 2.56 km2/square mile= 409600 km2

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
I daggerfall snakker vi om 160000 square miles, noe som blir litt i overkant av 400.000 kvadratkilometer hvis jeg har regnet riktig (ca 2xStorbritania i allefall).

 

Hmm, sist jeg sjekket så var ikke en mile 2,5 mer enn en kilometer :p ?

 

En mile er 1609 meter, så 160 000 miles blir vel 225 000 kilometer (160 000*1.6)

 

500^2 = 250000. Så, ca. 500 kvadratkilometer hvis jeg ikke tar helt feil nå?

 

Til Juke :)

6115119[/snapback]

 

1,6km*1,6km=2,56km2

 

 

1 squaremile er 2,56 km2

 

 

 

160000 square miles * 2.56 km2/square mile= 409600 km2

 

:)

6120812[/snapback]

 

:dribble: har lite annet å si til dette bortsett fra "wOw!" . det er ufattelig mye plass å bevege seg på! spesiellt når du i tillegg får så stor frihet i spillet. Dette er et spill som har overasket meg utrolig mye siden jeg først hørte om det, og jeg prøver å tenke skeptisk til alt, men dette spillet ser bare utrolig rått ut.

Lenke til kommentar
Og til de som lurte så er Oblivions areal ca 40 km2. Altså er Just Cause sin spillverden ca. 25 ganger så stor!!

6111468[/snapback]

 

Er det sant, så.......... er jeg imponert :dontgetit:

6111512[/snapback]

 

Det sjukeste er vel at utviklerene vil prøve å få dette til på PS2 og xbox lol :ermm:

6111976[/snapback]

 

Vel med tanke på plass så har ikke 360 mer plass en det PS2 og Xbox har. Så ser ingen problemer med at det skal være like stort. De bruker jo samme streaming teknologi som San andreas rekner jeg med.

 

Det er mer fantastisk at de får det til på 360 der texturene er mye større og 3d modellene forhåpentligvis er mer detalierte.

 

Så jeg ville nesten snudd den flisa. (laster ned videoen fra xboxhyde nå....Spent)

Lenke til kommentar

Konseptet virker jo ekstremt bra men jeg ble veldig skeptisk da dette skal lanseres på PS2 og Xbox også. Utviklere lager aldri forskjellige spillmotorer til ulike konsollene noe som vil si de kommer til å lage ett system som fungerer både på Xbox360,Xbox og PS2. De skulle heller ha fokusert på å lage det Xbox360 only for å gi det mest eyecandy som mulig. Tviler det går an når det må fungere på PS2 også.

 

Egentlig høres det ut som ett spill Farcry burde vært. Masse frihet og bort med alle idiotiske monstrene og robotene.

Lenke til kommentar

Regner vel med at de bruker forskjelige team. Slik at 360-utgavene er hovedmaskinen, mens et team jobber med en "enklere" utgave til PS2 og Xbox.

 

Jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg snakker om her, men jeg nekter å tro at de lar forrige generasjonskonsoller styre hva som kommer på nestegenerasjonskonsoller.

Lenke til kommentar
Regner vel med at de bruker forskjelige team. Slik at 360-utgavene er hovedmaskinen, mens et team jobber med en "enklere" utgave til PS2 og Xbox.

 

Jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg snakker om her, men jeg nekter å tro at de lar forrige generasjonskonsoller styre hva som kommer på nestegenerasjonskonsoller.

6200548[/snapback]

 

Penger styrer hva som kommer på konsoller. Punktum.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis grafikken på de screensene der er ingame og det blir like stort og fantastisk som en får inntrykk av kommer jeg til å tisse på meg den dagen det kommer i hus :D

 

Edit: HDR, motion bluhr og høy AA er stort sett alt som skal til for å gjøre meg lykkelig på grafikkfronten, noe som dette spillet ser ut til å prioritere :dribble:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Plager meg at mange synes alle spill som er ,noe i nærheteten, av gta er dårlige. Uten at spillet er et ferdigprodukt så avser mange gta- fans dette spillet for det er så likt mener de. Dette kan bli et helt annet spill men hvis det blir sykt likt gta, forstår jeg ikke at gta fans ikke liker det.

Selv om det kommer ut på 360 tror jeg ikke de klarer å måle seg med gta: SA men det kan bli et underholdende spill :thumbup:

Endret av teekej
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...