Gå til innhold

For Just Cause ser ikke kult liksom! Neiiida!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller kanskje fordi det ble en neger simulator. Det har vel mer med saken at du er "in tha hood" og alt som følger med det, enn at hovedpersonen er farget.

6299618[/snapback]

Å, er det det som er en "negersimulator"? Javel, det forklart jo litt.

 

San Andreas kunne jo vært slik som Vice City, men herre jesus å kjedelig det ville blitt. Den ideen er jo alt brukt, så jeg synes konseptet bak SA er helt greit, jeg. Det er så ulikt alt annet.

 

Uansett, vi sporer litt av her nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gleder meg til just cause kommer! Men gleder meg mer til Sants Row :dribble:

6575235[/snapback]

 

Vet du hva som er gøy? At Saint's Row kommer 1. september, Just Cause ryktes å være ute i oktober og Forza 2 lukter det november av.

 

Jeg liker å ha snuskete kilder som gir meg gledelig nytt.

 

Arg, Saint's Row skal skaffes, omså jeg må vente til jeg blir 18.

Lenke til kommentar
Vet du hva som er gøy? At Saint's Row kommer 1. september, Just Cause ryktes å være ute i oktober og Forza 2 lukter det november av.

 

Jeg liker å ha snuskete kilder som gir meg gledelig nytt.

 

Arg, Saint's Row skal skaffes, omså jeg må vente til jeg blir 18.

hmm. er bare 15år men jeg har fått kjøpt gta spillene og andre 18års grense spill uten en voksen. håper jeg får kjøpt det uten en voksen! :)
Lenke til kommentar

I Just Cause, hvor man skal avskaffe Mendoza-regjeringen på San Esperito (øya som du får full (ja, full) tilgang til). Så idéen her er å vende folket mot president Mendoza, og for å gjøre det må du ta deg inn i landsbyer og ymse bebodde steder og vende de mot presidenten. Du kan gå inn med gevær og skyte til de snur seg og rebellionerer (ikke et ord men jeg vant ikke bedre :D ) mot El Presidente. Rett å slett gjøre faenskap.

 

Ja, det vil finnes millitære kjøretøyer (Hummer, helikoptre, jeeper, jagerfly osv.)

Og motorsykler, biler og båter er det mer enn nok av, og alle kan man hekte seg på med den fikse Grappling Hook'en.

Man kan bruke sin agentstatus for å tilkalle forsterkninger, biler, fly og det som måtte være.

Man får sikte på huet til presidenten, og trekke av.

Vannet ser rimelig Oblivion-esque ut, fra det jeg har sett.

 

Alt tyder på at dette kommer til å bli gøy. Sikker underholdning til kald vinter.

 

Ser jeg riktig? Gamespot sier release date er 26. september!

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Og de har fremdeles tenkt å gi det ut til Xbox?

6578346[/snapback]

 

Xbox, Xbox 360, PS2 og PC, ja...

 

Men det er vel egentlig bare verdt det på PC og 360.

 

Det lukter loading screens i hytt og pine av xbox og ps2.

 

Og ifølge hjemmesiden blir det 16+ så... gledelig for oss ikke-18-åringer!

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Og de har fremdeles tenkt å gi det ut til Xbox?

6578346[/snapback]

Det lukter loading screens i hytt og pine av xbox og ps2.

6578368[/snapback]

Jeg trodde det skulle være slik lastesystem som blir brukt i San Andreas i Just Cause...

 

Jeg er litt spent om jeg får tak i det til Xbox, jeg sliter med å finne FlatOut2 til Xbox fordi det er så få som gidder å ta det inn.

Lenke til kommentar
Jeg trodde det skulle være slik lastesystem som blir brukt i San Andreas i Just Cause...

 

Jeg er litt spent om jeg får tak i det til Xbox, jeg sliter med å finne FlatOut2 til Xbox fordi det er så få som gidder å ta det inn.

6578409[/snapback]

 

Jojo, men dette er en smule større enn SA... og grafikken er bedre.

Utviklerne sier de har brukt ti år på teknologien i dette spillet, men jeg tviler fortsatt på ps2 spesielt. Ikke drep meg nå Sony-supportere, men PS2 er en svakere maskin.

 

Men Avalanche sier at været ikke vil bli like bra på last-gens, og været skal visst være nesten helt realistisk med skyer som beveger seg etter vinden, skyene må kondensere for regn, og, om alt er helt riktig, så kan det bli storm, heftig :dribble:

Dyretlivet blir også litt nedsatt, og utsikten blir bedre på 360.

 

Det snakkes også om LIVE, lurer på hvordan de får det til.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...