Gå til innhold

For Just Cause ser ikke kult liksom! Neiiida!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og til de som lurte så er Oblivions areal ca 40 km2. Altså er Just Cause sin spillverden ca. 25 ganger så stor!!

6111468[/snapback]

 

Er det sant, så.......... er jeg imponert :dontgetit:

6111512[/snapback]

 

Det sjukeste er vel at utviklerene vil prøve å få dette til på PS2 og xbox lol :ermm:

Lenke til kommentar
Og til de som lurte så er Oblivions areal ca 40 km2. Altså er Just Cause sin spillverden ca. 25 ganger så stor!!

6111468[/snapback]

 

Er det sant, så.......... er jeg imponert :dontgetit:

6111512[/snapback]

 

Det sjukeste er vel at utviklerene vil prøve å få dette til på PS2 og xbox lol :ermm:

6111976[/snapback]

Vis du tenker på størrelsen, så er det egentlig ikke så sykt. Den laster jo hele tiden. Grafikken vil jo ikke bli like bra på PS2 som på Xbox, og grafikken på Xbox blir vel ikke så bra som på Xbox 360. Men jeg tror det vil se rimelig fint ut uansett.

Lenke til kommentar
Og til de som lurte så er Oblivions areal ca 40 km2. Altså er Just Cause sin spillverden ca. 25 ganger så stor!!

6111468[/snapback]

Sant nok, men sammenligner man med Elderscrolls: Daggerfall derimot... I daggerfall snakker vi om 160000 square miles, noe som blir litt i overkant av 400.000 kvadratkilometer hvis jeg har regnet riktig (ca 2xStorbritania i allefall).

 

Mesteparten av denne landmassen er rimelig simpel av seg i form av åpne områder med ett og annet tre her og der, men selve landmassen er i allefall gigantisk om ikke annet. :cool:

 

Just Cause høres utrolig lovende ut forøvrig. :yes:

Lenke til kommentar

de er ikke noe vanskelig å lage et sykt stort spill når man generer spillverdenen automatisk som de har gjort.

 

men får all del, det ser veldig fett ut.

 

og jeg vill ikke kalle dette en GTA rippoff, spesielt ikke i forhold til spill som Saints Row og Scareface de ser jo ut som direkte kopier av henholdsvis San Andreas og Vice City.

Lenke til kommentar
Og til de som lurte så er Oblivions areal ca 40 km2. Altså er Just Cause sin spillverden ca. 25 ganger så stor!!

6111468[/snapback]

 

Er det sant, så.......... er jeg imponert :dontgetit:

6111512[/snapback]

 

Det sjukeste er vel at utviklerene vil prøve å få dette til på PS2 og xbox lol :ermm:

6111976[/snapback]

Det kommer til å bli ørtogfemti loading screens

Lenke til kommentar
I daggerfall snakker vi om 160000 square miles, noe som blir litt i overkant av 400.000 kvadratkilometer hvis jeg har regnet riktig (ca 2xStorbritania i allefall).

 

Hmm, sist jeg sjekket så var ikke en mile 2,5 mer enn en kilometer :p ?

 

En mile er 1609 meter, så 160 000 miles blir vel 225 000 kilometer (160 000*1.6)

 

500^2 = 250000. Så, ca. 500 kvadratkilometer hvis jeg ikke tar helt feil nå?

 

Til Juke :)

Lenke til kommentar
håper på Ps2 jeg har ikke xbox :)

6118937[/snapback]

Tror det er planen at det skulle komme til begge, pluss Xbox360. Jeg tror kankje de vil klare det til Xbox, men PS2... njaa, de fikk jo til San Andreas, så det er vel ikke helt umulig. :)

 

 

Edit: Presterte å skrive "det", skulle skrive "de". ;)

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...