Gå til innhold

"Kylling kaster" finner ikke ord!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, det gikk jommen fort unna... Så små og søte de kyllingene var da... Tenk at i USA spiser man ca 50 kilo kylling per person per år.... Er ikke rart det må gå litt fort unna da...

 

Jeg håper du ikke trodde at kyllinger blir pent behandlet på kyllingfarmene.

 

http://www.thecouncilclaw.ca/images/Consum...%20Perchery.jpg

 

http://www.thecouncilclaw.ca/images/Consum...tery%20Cage.jpg

Lenke til kommentar
Jeg er ingen dyreelsker eller noe slikt men...

6081298[/snapback]

Totally off topic: Er du ingen dyr elsker (billig??), eller er du ingen dyreelsker? :p

6081860[/snapback]

 

har lite pneger så .... neida... heller ikke dyreelsker

 

EDIT: Nei det er ikke en pen neger, skulle skrive penger

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Haha, genial maskin.

 

Jeg ser det står "Caution, Chicken weight ...". Det betyr sannsynligvis at kyllinger under en viss vekt vil være så lette at støtet mot bakken ikke skader dem. Du ser jo at kyllingene går rundt ganske umiddelbart etterpå, noe som tyder på at de ikke har fått store skader.

Lenke til kommentar
Haha, genial maskin.

 

Jeg ser det står "Caution, Chicken weight ...". Det betyr sannsynligvis at kyllinger under en viss vekt vil være så lette at støtet mot bakken ikke skader dem. Du ser jo at kyllingene går rundt ganske umiddelbart etterpå, noe som tyder på at de ikke har fått store skader.

6084820[/snapback]

 

De fleste får nok ikke store skader fra fallet nei. Uansett tror jeg "ingen" bryr seg, da om noen få kyllinger dør, så er det bare litt "svinn" i prosessen. Personlig syntes jeg det så værre ut det de gjorde med dem når de stod stabla i kassene...

 

Ellers så går det en historie om en eller annen forsker som skulle kvitte seg med en ladning forsøksmus, så han kastet dem ut fra vinduet i ørtende etasje. Problemet var bare det at musene inkl. pels var såpas lette at de overlevde fallet, og svevde inn i et vindu noen etasjer lenger ned...

Lenke til kommentar
Mener du virkelig at bilder fra PETA er representative for hvordan dyr egentlig har det? (Jeg vet ikke om jeg har sett akkurat den videoen; snakker bare av litt generell kjennskap til PETA.)

 

Fortell gjerne.... Jeg har ikke hørt om PETA før, jeg googlet bare på chicken et.eller.annet i forbindelse med dette innlegget..

Lenke til kommentar

Jeg sier bare at dyrevernorganisasjoner (selvfølgelig) plukker de verste bildene de får tak i av dyr i fangenskap. Jeg bare understreker den store forskjellen på hvordan dyr «egentlig» har det (det varierer strengt tatt veldig) og hvordan dyrs levekår fremstilles av en ekstrem dyrevernorganisasjon. Mao. sier PETAs videoer ingenting om hvordan dyr i fangenskap har det generelt, men hvor fælt dyr i fangenskap kan ha det.

 

Det forsvarer ikke det som skjer på bildene dog.

Lenke til kommentar

South Park har blant annet kødda litt med PETA, fordi de er så eksteme.. Noen som også spekulerer i om PETA faktisk produserer noen av disse filmene de viser selv, men igjen det blir jo litt spekulasjon.

 

Personlig er jeg nok imot dyremishandling, og det å være pur ond mot dyr, men som mennesket er ranket øverst i næringskjeden og med vår intelligens (for øyeblikket hvertfall), så skulle det bare mangle at vi kan ta oss til rette.. Tror ikke dyrene hadde reagert noe annerledes om de hadde regjert jorden for å si det med andre ord..

Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg det så værre ut det de gjorde med dem når de stod stabla i kassene...

6085888[/snapback]

 

Heh, jeg også. Hadde egentlig forventet en slags kanon som skøyt kyllinger inn i vegger osv, men dette var jo ingenting. De søte må kyllingene var jo oppe og kakkla med engang etterpå.

 

Var på en sær måte veldig morsomt å se på når de ble skutt ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...