Gå til innhold

Nintendo komponerer framtida (DS/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grafikk og gameplay er bindet sammen spør du meg. Bra grafikk gjør at du tror mer på omgivelsene du spiller i og dermed øker gameplayet. Men PS3 og Xbox360 handler jo ikke bare om massiv kraft da, virker som Gamer.no er bestemt på å rose Wii enda PS3 har akkurat samme mulighetene med EyeToy. Det ble såvidt nevnt i PS3 tråden.  :hmm:

6074665[/snapback]

 

Kan ikke annet enn å flire av dette... PS3 har ikke samme muligheter Avean, teknologien er helt anderledes, kan du ikke skjønne det snart?

 

Beklager det utspillet, men er så drittlei "fanboys" nå, og han er den desidert værste her på forumet..

 

On Topic: Gleder meg vilt til WII, det ser så vanvittig gøy ut og med alle de kjente nintendo seriene så blir nok dette helt konge!

Lenke til kommentar
Gleder meg til å prøve ut denne konsollen.

 

Men pokker da. Nintendo. Har dere virkelig ikke andre spill enn Super Mario, Zelda, Metroid og tennis å tilby? Ikke noe nytt, spennende, KULT? ..

 

Gi meg noen nye, råe action-titler. Så blir jeg happy.

6080290[/snapback]

 

http://revolution.ign.com/e3/2006/games/game-asc.html

 

Det kommer flere action-titler, Project H.A.M.M.E.R., Call Of Duty 3, Red Steel og Resident Evil Wii for å nevne noen.

Lenke til kommentar
Grafikk og gameplay er bindet sammen spør du meg. Bra grafikk gjør at du tror mer på omgivelsene du spiller i og dermed øker gameplayet. Men PS3 og Xbox360 handler jo ikke bare om massiv kraft da, virker som Gamer.no er bestemt på å rose Wii enda PS3 har akkurat samme mulighetene med EyeToy. Det ble såvidt nevnt i PS3 tråden.  :hmm:

6074665[/snapback]

 

Det handler ikke bare om hvilke muligheter som foreligger, det handler om utnyttelse. PS2 hadde f.eks mulighet for harddisk, men bare de færreste utnyttet det. Har de vist frem stort mer enn et kortspill på Eyetoy 2? Er det flere demoer enn Warhawk som bruker tilten i den nye kontrolleren?

 

Wii får skryt for å utnytte ny teknologi, på intuitive måter. Les gjennom referat fra E3-Messen, så skjønner du tegninga.

Lenke til kommentar
Gleder meg til å prøve ut denne konsollen.

 

Men pokker da. Nintendo. Har dere virkelig ikke andre spill enn Super Mario, Zelda, Metroid og tennis å tilby? Ikke noe nytt, spennende, KULT? ..

 

Gi meg noen nye, råe action-titler. Så blir jeg happy.

6080290[/snapback]

 

http://revolution.ign.com/e3/2006/games/game-asc.html

 

Det kommer flere action-titler, Project H.A.M.M.E.R., Call Of Duty 3, Red Steel og Resident Evil Wii for å nevne noen.

6080814[/snapback]

 

To av de der er jo ikke nye i det hele tatt. Call of Duty og Resident Evil. Men men. Det kommer nok en del *nye* spill...

Lenke til kommentar

Remake av Golden Eye hadde vært ganske så morsomt. Vorspiel med Golde Eye og et par kamerater. FOr meg er Nintendo en sosial vorsekonsol. Greit nok at PS2 har Sing Star og Buzz (som jeg forøvrig ikke har prøvd), men det er ingen ting som slår en god runde på N64 når man først skal spille på vors.

 

Har sansen både for PS og Nintendo, Xbox blir for meg litt platt.

Lenke til kommentar
og slik jeg har skjønt det så får den en egen skuff "under" slot-en for wii platene. men det kan være designet har blitt endret siden jeg fikk inn den infoen...

6080265[/snapback]

Spillene til Wii bruker 12cm DVD-plater som mates i drevet (det blå lyset). Gamecube-disker vil også bruke denne. Skuffen under er for SD-minnekort (og minnekort til spill).post-18775-1147355270_thumb.jpg

Endret av TCi
Lenke til kommentar
den nye håndkontrollen ;)

og nei, det siste stuntet til sony kommer ikke i nærheten...

6080333[/snapback]

 

Du mener det faktum at jeg må veive med armene som en tilbakestående hver gang jeg vil sette meg ned og slappe av med litt spilling fra en hektisk hverdag? Nei, takk. Ikke spennende, upraktisk.

 

Vil jeg gjøre noe fysisk og morsomt går jeg ut og står på skateboard, kjører snowboard, spiller tennis, fotball eller basket.

Lenke til kommentar
Men pokker da. Nintendo. Har dere virkelig ikke andre spill enn Super Mario, Zelda, Metroid og tennis å tilby? Ikke noe nytt, spennende, KULT? ..

 

Gi meg noen nye, råe action-titler. Så blir jeg happy.

Zelda er jo action, og du hadde det truck-spillet, sleggespillet, osv. Det er ikke akkurat mangel på titler!

Lenke til kommentar
Si meg en ting som er spennende med den, som andre konsoller ikke har.

Kontrolleren selvsagt.

 

Du mener det faktum at jeg må veive med armene som en tilbakestående hver gang jeg vil sette meg ned og slappe av med litt spilling fra en hektisk hverdag? Nei, takk. Ikke spennende, upraktisk.

Dårlig kommentar. Hvis du ikke vil veive med armene så velger du selvsagt spill som ikke krever at du gjør akkurat det. Ja, det viser seg jo at spillene til og med kan gi deg valget selv. Du kan enten bare bruke små bevegelser, eller store bevegelser, alt etter hva som passer deg best. Det er ikke sikkert dette er tilfelle med alle spill, men da kan du jo bare la være å spille disse.

 

Vil jeg gjøre noe fysisk og morsomt går jeg ut og står på skateboard, kjører snowboard, spiller tennis, fotball eller basket.

Eller du kan velge et Wii-spill som gir deg fysisk aktivitet.

 

Er det ikke flott at Wii gir deg valgfriheten ingen andre har? :)

 

Jeg synes dette virker veldig spennende, jeg. Og mange av spillene som er vist fram må jo være fantastiske partyspill! Gleder meg allerede til å drikke øl og hoppe rundt foran Wii'en med kamerater :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...