Gå til innhold

Nintendo komponerer framtida (DS/Wii)


Anbefalte innlegg

Gjesp til hele maskinen.

6075475[/snapback]

Fanboy :no:

 

Kan du si hva som er kjedelig med den? Eller er du bare enda en som synes den er kjedelig uansett, så lenge ikke lederen i "gjengen" ikke skifter mening såklart.

 

Er så lei alle de som skal forsøple forumet uten noe konstuktivt. Bare være fanboys...

Endret av matsemann1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjesp til hele maskinen.

6075475[/snapback]

Fanboy :no:

 

Kan du si hva som er kjedelig med den? Eller er du bare enda en som synes den er kjedelig uansett, så lenge ikke lederen i "gjengen" ikke skifter mening såklart.

 

Er så lei alle de som skal forsøple forumet uten noe konstuktivt. Bare være fanboys...

6075517[/snapback]

 

Bare fordi han mener en Wii er kjedelig så betyr ikke det at han er en fanboy, synes egentlig man skal være forsiktig med å slenge rundt slike karaterstikker på så tynt grunnlag.

 

En ting som fint kan oppfattes som kjedelig med denne konsollen er at den har forrigegenrasjonsgrafikk, og enda et nytt mario/zelda/metroid osv spill?

 

AtW

Lenke til kommentar
En ting som fint kan oppfattes som kjedelig med denne konsollen er at den har forrigegenrasjonsgrafikk, og enda et nytt mario/zelda/metroid osv spill?

 

 

Hadde det IKKE kommet et nytt mario, zelda og meteroid spill hadde jeg blitt skikkelig sur ;)

6075569[/snapback]

 

Ja, men det blir jo litt smak og behag.

 

AtW

Lenke til kommentar

Sjelden har jeg vært SÅ gira på en ny maskin. Dette her ser helt fantastisk gøy ut. Dette tror jeg faktisk kan bli så bra at Nintendo kan gjenoppta sjefstronen på spillfronten. En billig og skikkelig nyskapende maskin som er lett og billig å programmere for samt med emulator for NES, SNES osv. Grafikk er ikke alt så lenge den er god nok, det er populariteten CS 1.6 et bevis på. Wii loves it :)

Lenke til kommentar
En ting som fint kan oppfattes som kjedelig med denne konsollen er at den har forrigegenrasjonsgrafikk

 

Imidlertid, bortsett fra for førsteinntrykket, er grafikken noe av det minst viktigste med et spill.

 

Gameplay, historie og kontroller/interface er alfa og omega.

Lenke til kommentar
En ting som fint kan oppfattes som kjedelig med denne konsollen er at den har forrigegenrasjonsgrafikk

 

Imidlertid, bortsett fra for førsteinntrykket, er grafikken noe av det minst viktigste med et spill.

 

Gameplay, historie og kontroller/interface er alfa og omega.

6076405[/snapback]

 

Tja, det finnes ganske så mange spill med dårlig historie (eller ingen) som er veldig bra, interface kanvære viktig, men en finslipt interface er ikke alltid alfa og omega. Uansett er det ikke noe som tilsier at der er umulig å få god gameplay på PS3 og x360.

 

I tillegg selv om man automatisk antar at disse 3 tingene er viktigere, så finnes det jo mye flere aspekter ved et spill, som man kan si er mindre viktig enn grafikk.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjesp til hele maskinen.

6075475[/snapback]

 

 

 

det går ikke ann å gjespe til wii! :mad:

 

det er den mest spennende maskinen på mange mange år :thumbup:

 

var skeptisk i starten jeg også men etter de videoene nintendo viste frem så har nintendo overbevist meg :thumbup: igjen

Lenke til kommentar
Ellers er det jo litt moro at det snakkes om nyskapning, mens så og si alle spillene er varianter av spill som har vært på endel nintendo-konsoller før :) (metroid, zelda resident evil, mario, pilot wings)

6074893[/snapback]

Bare for ordens skyld, så viste de ganske mange nye franchiser også, slik som Project H.A.M.M.E.R., Excite Truck, Wii Sports, dirigentspillet, Disaster: Day of Crisis, bordtennisspillet (mulig dette er en del av WarioWare) og så videre. I tillegg kommer det mye nytt fra tredjepartsstudioene, så "så og si alle spillene" er slett ikke varianter av spill vi har sett før. Men ja, de store franchisene er tydeligvis fortsatt viktige for Nintendos strategi.

Lenke til kommentar

Alt jeg ser fra Xbox 360 og PS3 er det samme gamle spillene jeg har gått lei av for 1 år siden. Det er de samme sjangrene med det samme gameplayet. Bortsett fra bedre grafikk. Jeg klarer ikke spille 1 spill i mer enn 3 timer før jeg legger det fra meg for alltid. Jeg håper dette kan blåse nytt liv i min entusiasme for spill.

Lenke til kommentar

Hadde de slått sammen titlene til playstation og kontrollen til wii så hadde vi hatt en drømmemaskin. Siden jeg synes kontrollen til wii ser veldig spennende ut, og jeg gleder meg til titlene på playstation 3 så vet jeg faktisk ikke hvem jeg skal velge.

Endret av RegRot
Lenke til kommentar
Ellers er det jo litt moro at det snakkes om nyskapning, mens så og si alle spillene er varianter av spill som har vært på endel nintendo-konsoller før :) (metroid, zelda resident evil, mario, pilot wings)

6074893[/snapback]

Bare for ordens skyld, så viste de ganske mange nye franchiser også, slik som Project H.A.M.M.E.R., Excite Truck, Wii Sports, dirigentspillet, Disaster: Day of Crisis, bordtennisspillet (mulig dette er en del av WarioWare) og så videre. I tillegg kommer det mye nytt fra tredjepartsstudioene, så "så og si alle spillene" er slett ikke varianter av spill vi har sett før. Men ja, de store franchisene er tydeligvis fortsatt viktige for Nintendos strategi.

6076509[/snapback]

 

Kunne det vært det nye bordtennisspillet fra Rockstar?

Det hadde jo vært sinnsykt stilig om det kom ut på Wii...

Lenke til kommentar
Beklager, men nei. Vi så haugevis med Wii-spill i dag (i går norsk tid), og selv om flere av dem så riktig lekre ut, er det ingen tvil om at boksen ligger langt under de andre to. Og det er også hele poenget, for det muliggjør nettopp slike ting som lavt strømforbruk og stillegående drift, samt en sannsynligvis mye lavere pris enn konkurrentene.

6074618[/snapback]

 

spillene dere så, ble vist på en storskjerm. På en vanlig tv vil spillene se mye bedre ut og du kan egentlig ikke uttale deg om hvordan spillene ser ut uten og ha sett de på en vanlig tv.

6075280[/snapback]

 

De har vel sett de andre konsollene på storskjerm også, synes det er ganske bastant å påstå at man ikke kan uttale seg om grafikken om man ikke har sett det på TV. Jeg vil påstå det er lettere å uttale seg om forskjeller når de ikke vaskes ut av en dårlig CRT-tv.

 

AtW

6075326[/snapback]

 

wii støtter ikke hd, de andre konsollene som du sier gjør det, derfor blir det bedre på storskjerm. men på en vanlig tv vil ikke spillene virke pixlete og fæle, det jeg tror er at vist du hadde sett samme spillet på en ps3 og wii på en vanlig tv uten hd hadde du ikke klart se forskjellen, men på en hd tv, der er det stor forskjell.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...