Gå til innhold

Red Steel trailer! Sjekk den ut!


Anbefalte innlegg

Fedorov, slutt å troll og slutt å post altfor store bileter i ein post. Nå har eg gått lei av å endre på dine innlegg der du poster altfor store bileter.

6072693[/snapback]

 

Hva med da å fikse forumet så det går greit å poste normal store bilder ?

Aldri vært borti et forum det har vært noe problem.

6072706[/snapback]

 

Fordi det har noko med at nokon kjører 800x600 oppløsninga og det blir veldig tungt for dei å lese forumet når dei må scrolle sidelengs i tillegg.

 

Vennligst hold diskusjonen til trådens emnetittel. *Gjelder alle*

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stenges for opprydning! Synd å måtte stenge en sli fin tråd da alle burde få diskutert hvor rba traileren er, men jeg er jo nesten nødt slik dere holder på her.

 

Tok ikke så lang tid så da kan posten åpnes igjen. Hold dere til emne og ikke person heretter. Og dette gjelder alle. Man må da få være uenige her i livet.

 

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Ble litt skuffa over kontrollene til Red Steel. Det blir fortsatt brukt joystick til sikte, og det hater jeg. Derfor hører FPS spill hjemme på PC. Det eneste "nye" ble jo sverdfightinga..ellers er det ikke noe revolusjonerende..

6073727[/snapback]

Joysticken brukes ikke til å sikte nei. Slettes ikke, da har du nok missforstått. Joysticken brukes til å bevege seg med. Altså å gå framover, bakover og å strafe til sidene. Akkurat slik "WASD"-knappene på PC-er gjør. Bare at en spak ikke er begrenset til fire nøyaktige vinkler. Her kan man halveis strafe og gå framover osv.

 

Det er selve "fjernkontrollen" som skal brukes til å sikte med, akkurat som man ville gjort med en pistol i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Det har forøvrig blitt klart at det er en liten høyttaler i iallfall en av kontroller-komponentene.

Snedig! Gir litt mer innlevelse når f.eks "pistolen" din smeller litt. :)

6073764[/snapback]

Det stemmer. Har skrevet om dette som en del av artikkelen min på revolution-fan.net som er å finne her. Som blant annet har blitt oppdatert med bilde av den nye versjonen av kontrollen :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Jeg er litt enig med fedorov, selv om han kanskje er litt vel bastant. De bildene ser bedre ut en hva spillet gjorde på pressekonferansen. Men det har kanskje med at du ser ting lettere når alt står stille som på et bilde, i forhold til når ting rører på seg.... Jeg har ikke peiling på sånt, utenom at jeg klarer å se at grafikken ser bedre ut på bilder.

Lenke til kommentar

Her er forøvrig et av de første bildene som ble sluppet av dette spillet, som folk her også sier jeg tar feil av når jeg sier det er target render og juks.

 

http://img125.imageshack.us/img125/1695/e3...06050103405.jpg

 

 

Alt som har vært sluppet hittil har vært in game sier de... Jauda...

 

Dere er jo like ille som de folkene som påstår at Killzone og røkla var ekte greier også.

Lenke til kommentar

Synes spillet lignet veldig på de første bildene og trailerne. Tror ingen her fokuserte så veldig på grafikken da de sa det heller. Vi er fullt klar over at Wii'en ikke klarer krystallklare bilder slik som det siste du visste da den ikke har HDoppløsning såvidt jeg vet.

 

Soft self shadows m.m som vist i de første bildene var det vel ingen som forventet heller, så kort og godt er det veldig likt.

 

Gameplayet ble vel som folk håpet på og som du selv sier så er det viktigst.

 

-TwiiK

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Eneste jeg så som et problem var at det så knotete ut å snu seg. Så ut som man måtte dra hånda til den sida man ville snu seg.. Da hadde jeg likt bedre at siktet var fixed til crosshairet så man snur seg med det. Men vi får se hvordan det blir. Man gleder seg svært uansett :)

Lenke til kommentar
Her er forøvrig et av de første bildene som ble sluppet av dette spillet, som folk her også sier jeg tar feil av når jeg sier det er target render og juks.

 

http://img125.imageshack.us/img125/1695/e3...06050103405.jpg

 

 

Alt som har vært sluppet hittil har vært in game sier de... Jauda...

 

Dere er jo like ille som de folkene som påstår at Killzone og røkla var ekte greier også.

6074328[/snapback]

De bildene er litt oppjusterte og iscenesatte screenshots, slik som alle utviklere holder på med. Killzone var target-renders, noe som er lenger fra det ferdige produktet.

 

Traileren som ble vist fra Red Steel virket absolutt ikke som target-render, men kan godt hende grafikken blir nedjustert eller oppjustert før de slipper spillet. I og med at de bare har hatt ordentlig dev-kits i to måneder og de skal vise gameplay i dag så regner med at grafikken faktisk kan bli ganske lignende. Så lite der som ikke kunne ha gått på en vanlig GC pushet til max.

 

Men det viktige er uansett at gameplay ser lovende ut. Blir nok første FPS på konsoll jeg spiller gjennom siden Riddick.

Lenke til kommentar
Ble litt skuffa over kontrollene til Red Steel. Det blir fortsatt brukt joystick til sikte, og det hater jeg. Derfor hører FPS spill hjemme på PC. Det eneste "nye" ble jo sverdfightinga..ellers er det ikke noe revolusjonerende..

6073727[/snapback]

Joysticken brukes ikke til å sikte nei. Slettes ikke, da har du nok missforstått. Joysticken brukes til å bevege seg med. Altså å gå framover, bakover og å strafe til sidene. Akkurat slik "WASD"-knappene på PC-er gjør. Bare at en spak ikke er begrenset til fire nøyaktige vinkler. Her kan man halveis strafe og gå framover osv.

 

Det er selve "fjernkontrollen" som skal brukes til å sikte med, akkurat som man ville gjort med en pistol i virkeligheten.

6073751[/snapback]

 

ok..da skjønner jeg. Skulle likt å prøvd det ut. Er sikkert en vanesak, men det blir en helt ny opplevelse tror jeg..

Lenke til kommentar
Eh, de viste jo realtime-gameplay fra Red Steel på E3.

6077342[/snapback]

Ja gjorde dei no det? Grafikken var fantastisk, men ut frå diverse bilete, blant anna frå Red Steel, Tony Hawk og Exite Truck var jo grafikken jalla.

 

Greit nok at Fedorov ikkje er spesielt populær, men eg trur ikkje heilt på denne grafikken enda.

Lenke til kommentar

Jeg har nå lest og sjekket på flere forum om dette. Det er flere teorier til hvofor demoen på E3 var dårligere grafiske enn den i traileren.

 

Disse er vel de mest aktuelle:

- Strekt 480p 16x9 på et 50 fot lerret

- Traileren kjører på en "PC-kode" i et PC-miljø.

 

Men alt er ingame, bare at det er en deres versjon av en target-render. Spillet som ble vist på messen kjørte ikke på den ferdige maskinvaren. Altså er det slik Ubisoft ser for seg spillet vil se ut. Men demoen som ble vist på konferansen hadde også noen effekter som var bedre enn på traileren. Blant annet lyset som kommer ut gjennom den skyvedøren han skyter i mot slutten. Hullene i traileren er svart, mens demoen har lys som flommer ut.

 

Men ja, de første bildene er faktisk pusset opp. De ser ut til å kjøre på en annen maskinvare for å demonstrere hvordan de ønsker at det vil se ut. Men på langt nær på samme måte som CG demontrasjoner.

Lenke til kommentar
Eh, de viste jo realtime-gameplay fra Red Steel på E3.

6077342[/snapback]

Ja gjorde dei no det? Grafikken var fantastisk, men ut frå diverse bilete, blant anna frå Red Steel, Tony Hawk og Exite Truck var jo grafikken jalla.

 

Greit nok at Fedorov ikkje er spesielt populær, men eg trur ikkje heilt på denne grafikken enda.

6077396[/snapback]

Har du spillt Resident Evil 4?

 

Wii kommer til å kunne ha langt bedre grafikk enn det. Diskusjon slutt.

 

Grunnen til at Wii-spillene ikke er noe særlig grafisk imponerende ennå er vel at utviklerne har jobbet på vanlige GC´er fram til slutten av Mars, men med Wii kontrolleren som krever ekstra prosessorkraft. Men heldigvis så var GC´en kjent for å være veldig enkel å få opp relativt bra grafikk på(Superbra grafikk som RE4 er uansett vanskelig), og når utviklerne får de ferdige utviklingsverktøyene vil det nok ikke ta lang tid før spillene har massevis av fancy grafikk.

 

Bare se på real-time gameplay framvisningen av Red Steel. Ser rimelig bra ut. Masse refleksjoner, seriøse mengder partikkelleffekter, ødeleggbare omgivelser, masse fysikk, soft-bodies, fancy lyseffekter, osv, osv. Og alt dette i god framerate etter at utviklerne bare har hatt grafikkverktøyet i en måned eller to. Eneste som mangler fra traileren er selvskyggelegging, og i og med at såpass mange GC spill hadde det, tviler jeg ikke på at de kommer til å greie å implementere det før spillet slippes. Rimelig imponerende. Se selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...