Gå til innhold

Gjør dansing en person mer attraktiv?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Jeg og noen venner diskuterte dette på MSN. Dog kom vi ikke frem til noe svar.

Men hva mener alle (u)normale brukere her da? Gjør dansing en person mer attraktiv eller ei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på dama som danser, er det den tykke nørden med briller og bilringer så langt øye kan se som danser, er det nok ikke så veldig deilig. Men viss det derimot er den jenta i klassen alle liker, hun med store pupper og fast rompe, som danser, kan det bli riktig så attraktivt.

 

Så det kommer helt ann på personen som danser, er personen attraktiv fra før kan det absolutt virker opphissende og forførende, men viss personen ikke er det så er det nok ikke så veldig deilig at det gjør noe.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Damer som IKKE danser = attraktivt

Menn som danser = attraktivt (for det motsatte kjønn)

6042085[/snapback]

 

Ikke kam alle over en slå nå, har noen jenter som danser "profesjonelt" i klassen, altså at de har det som hobby. Kan ikke si at de ikke er attraktive... :)

Lenke til kommentar
Det kommer ann på dama som danser, er det den tykke nørden med briller og bilringer så langt øye kan se som danser, er det nok ikke så veldig deilig. Men viss det derimot er den jenta i klassen alle liker, hun med store pupper og fast rompe, som danser, kan det bli riktig så attraktivt.

 

Så det kommer helt ann på personen som danser, er personen attraktiv fra før kan det absolutt virker opphissende og forførende, men viss personen ikke er det så er det nok ikke så veldig deilig at det gjør noe.

6041964[/snapback]

Om denne personen danser bra og stråler av selvtilitt og kanskje selvironi så ser jeg ikke noe galt i dette. Det kan bli morsomt og tøft.

Lenke til kommentar
Det kommer ann på dama som danser, er det den tykke nørden med briller og bilringer så langt øye kan se som danser, er det nok ikke så veldig deilig. Men viss det derimot er den jenta i klassen alle liker, hun med store pupper og fast rompe, som danser, kan det bli riktig så attraktivt.

 

Så det kommer helt ann på personen som danser, er personen attraktiv fra før kan det absolutt virker opphissende og forførende, men viss personen ikke er det så er det nok ikke så veldig deilig at det gjør noe.

6041964[/snapback]

Om denne personen danser bra og stråler av selvtilitt og kanskje selvironi så ser jeg ikke noe galt i dette. Det kan bli morsomt og tøft.

6042566[/snapback]

 

Nå var ikke spørsmålet om det kunne være morsomt eller ei, men om det kunne være attraktivt, og for å presisere; jeg synes en perosn som stråler av selvtillit med normalt utseendet er mer opphissende i utgangspunktet enn en person som ser ut som en drømmemodell, men ikke har den samme utstrålingen av selvtillit.

 

:)

Lenke til kommentar
Det kommer ann på dama som danser, er det den tykke nørden med briller og bilringer så langt øye kan se som danser, er det nok ikke så veldig deilig. Men viss det derimot er den jenta i klassen alle liker, hun med store pupper og fast rompe, som danser, kan det bli riktig så attraktivt.

 

Så det kommer helt ann på personen som danser, er personen attraktiv fra før kan det absolutt virker opphissende og forførende, men viss personen ikke er det så er det nok ikke så veldig deilig at det gjør noe.

6041964[/snapback]

Om denne personen danser bra og stråler av selvtilitt og kanskje selvironi så ser jeg ikke noe galt i dette. Det kan bli morsomt og tøft.

6042566[/snapback]

 

Nå var ikke spørsmålet om det kunne være morsomt eller ei, men om det kunne være attraktivt, og for å presisere; jeg synes en perosn som stråler av selvtillit med normalt utseendet er mer opphissende i utgangspunktet enn en person som ser ut som en drømmemodell, men ikke har den samme utstrålingen av selvtillit.

 

:)

6042601[/snapback]

Ok, da er vi hundre prosent enige vi formulerte oss bare forskjellig.

 

Men hvis jeg pen dame/gutt danser bra så er det selvsagt attraktivt. Jeg mener å ha lest at dansing opprinnelig er for å gjennskape sexakten og det burde ikke gjøre det mindre attraktivt.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ei som går på sånn danselinje og ser bra ut, men kunne aldri tenke meg å være sammen med ho siden ho er danser. Jeg HATER å danse, og gjør det bare når jeg absolut må - det vil si troika på vgs og når jeg er driting og kjærringer på byen maser som værst og da i kanskje en halv sang.

 

Dansing er det onde, lite vits å gjøre onde ting.

Lenke til kommentar
Er en person skikkelig god i noe som feks dansing så vil jeg si ja det er attraktivt..  :)

6042815[/snapback]

Enig. Problemet er at det er ekstremt få som kan å danse. Når jeg er på byen så må jeg snu meg vekk når jeg ser folk danse for å ikke bli flau :(

Lenke til kommentar
Er en person skikkelig god i noe som feks dansing så vil jeg si ja det er attraktivt..  :)

6042815[/snapback]

Enig. Problemet er at det er ekstremt få som kan å danse. Når jeg er på byen så må jeg snu meg vekk når jeg ser folk danse for å ikke bli flau :(

6043440[/snapback]

 

Hehe, sjefen min danser så snålt at jeg ler av det. Men jeg sier ikke til folk hva som er morsomt da :p

 

Du kan tenke deg ei budeii som driver å velter av en stol, det ser omtrent sånn ut.

 

EDIT: Det er en mann.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Er en person skikkelig god i noe som feks dansing så vil jeg si ja det er attraktivt..  :)

6042815[/snapback]

Dette gjelder jo generelt. Er nok subjektivt hvilke ting som er atraktivt da. Men kan nevne selv at hvis ei dame fks. har virkelig kontrollen på et instrument eller kan synge bra så er det sexy. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...