Gå til innhold

Gjør dansing en person mer attraktiv?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Jenter som danser kan være sexy nok det, men siden jeg suger i å danse så blir dansing ikke fullt så moro lenger. Selvfølgelig blir jeg stående på dansegulvet på ymse utesteder som en annen tulling, men det beviser vel bare at jeg pleier å få i meg et par øl for mye :p

 

Det kjipeste må vel uansett være å danse med en dame som er skikkelig god å danse når du selv suger. Ikke akkurat lett å henge med i svingene da hehe. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg ikke finner dansende damer attraktive er at jeg regelrett hater å danse. Damer som spanderer øl, liker fotball og synger med når AC/DC spilles på utestedene derimot.  :love:

6045527[/snapback]

ein smule bifil? neida, men damer skal være feminine og ikke maskuline er nå min mening.

Lenke til kommentar
Du vet, alle er født med en form for rytmisk sans, selv om kvaliteten på denne varierer sterkt. Men, du kjenner til fenomenet med å tappe litt med foten når du hører en bra sang eller nikke litt med hodet, sant? Vel, vi tar dette fenomenet ett par steg videre, og vips, så har du dansing. Altså, bevegelse til musikk og rytme. Det er helt naturlig, indianerene gjorde det, slavene gjorde det, de fleste folkeslag gjorde det igrunn. Hva som er morsomt med det er vanskelig å si, men ofte er det deilig å bevege seg til musikk.

6199338[/snapback]

Problemet er at det er absolutt NULL samsvar mellom rytmisk og musikalsk sans. Det går nemlig ikke an å danse til god musikk.

 

Bare så det er sagt; The Pussycat Dolls er IKKE god musikk. :)

6199851[/snapback]

 

Ikke..? :p

Jeg skal være enig med deg til en viss grad i det med samsvar mellom rytmisk og musikalsk sans. Men, dans/bevegelse til musikk trenger ikke være den semiensuelle gnukke vrikke ta på meg formen som er svært så vanlig i enkelte kretser. Å hoppe opp og ned, løfte hender og synge av hjertets lyst er like mye tilfredsstillende, om ikke mer.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Jeg og noen venner diskuterte dette på MSN. Dog kom vi ikke frem til noe svar.

Men hva mener alle (u)normale brukere her da? Gjør dansing en person mer attraktiv eller ei?

 

Jeg mener dansing gjør en person med attraktiv ja... med det mener jeg dem som kan danse og har selvtillit... Er ikke fult så attraktivt hvis rytmesansen svikter..

Endret av Birthe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...