Gå til innhold

Gjør dansing en person mer attraktiv?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Damer som IKKE danser = attraktivt

Menn som danser = attraktivt (for det motsatte kjønn)

6042085[/snapback]

Damer som danser kan også være litt pirrande. Eg henviser til følgande link: Ein link

6042569[/snapback]

 

 

bouncey boobies og irriterende musikk er ikke dansing... om enn så pirrende... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og noen venner diskuterte dette på MSN. Dog kom vi ikke frem til noe svar.

Men hva mener alle (u)normale brukere her da? Gjør dansing en person mer attraktiv eller ei?

6041553[/snapback]

 

da må du

A) være sykt flink til å danse

B) Gi helt faen... kun da vil det se kult ut

Lenke til kommentar

Tror dette kommer mye an på øynene som ser.. Selv står jeg mye på gulvet når jeg er ute, liker å danse og synes det er utrolig kult å se på folk som er flinke å danse. For at det skal være attraktivt må personen som danser kunne følge rytmen og bevege seg bra til/etter musikken, det er også viktig at det ikke overdrives (f.eks. rompevrikkinga til Mira Craig), men noen synes sikkert det er bare snasent..

 

Han med krampene på videoen i tidligere post ser bare latterlig ut. Men han skal ha for at han faktisk danser, synes det er morro med alle som danser, for alle KAN danse, de gjør det bare litt forskjellig :)

 

Kom faktisk i kontakt med hun som nå er kona mi, litt på grunn av at hun var flink til å danse. Dette var på en fest og hun sto mye på dansegulvet i likhet med meg. Og man ser kanskje mer på en person som er flink til å danse enn andre og dermed er jo sjansen større for at man oppnår kontakt ;)

Lenke til kommentar

I dag om en skal ha sjanse på byen, så er man på mange utesteder nødt til å danse. Uansett hvor dumt det ser ut til. Damer elsker at man danser sammen med dem. Ufattelig idiotisk opplegg. Liker damer som har sprettrompa planta i sofaen jeg!

 

Det tristeste er å se folk som danser som syrehue. Det er bare flaut. Kan absolutt ikke bedre menneh fortsatt flaut.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke finner dansende damer attraktive er at jeg regelrett hater å danse. Damer som spanderer øl, liker fotball og synger med når AC/DC spilles på utestedene derimot.  :love:

6045527[/snapback]

Samme her. I tillegg er det ingenting mer slitsomt enn damer som gir fra seg vesken for at de skal danse, da blir jo jeg stående som en idiot der med ølen i handa og vesken i andre. Kan liksom ikke gå ut for å ta en røyk med en veske i hånda heller, å kan ikke traske rundt med den så da må jeg bare stå i baren som en idiot. Andre plagsomme ting er når man liksom skal passe på drikka, yeah right om jeg gidder det i 20min. Dette er to av grunnene til at jeg ikke går på byen med venniner lenger.

 

Jenter som kan synge derimot, det er turnon.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

At personer danser vil jeg si at kan være mer attraktivt. Men samtidig, dersom dette er bare snakk om personer ute på byen så tror jeg blikk har ufatteligmye å si, ikke bare dansing eller utseende. Jeg er ikke spesielt pen eller liten (som i slank) men jeg danser fordet, og jeg sender blikk - og jeg får mye mer oppmerksomhet enn venninene mine som er mye penere og tynnere enn meg (og ikke danser). Nå tar jeg ikke helt over dansegulvet heller da, og jeg prøver å holde meg til rytmen;)

Selv, synes jeg det er søtt nårmen danser, selv om de ikke kan danse. Det gjelder å ha litt selvtillit, litt selvironi (ja, det er sexy) og mye sjarm :thumbup:

 

men så klart, damer/menn med dritdeilige kropper som danser sensuelt til eksotisk musikk og kan virkelig bevege alle delever av kroppen uten at det ser ut som om de har epileptisk anfall - det er ufattelig sexy. Men samtidig - ser best ut på tv eller i en musikkvideo. Overdriving på dansegulvet ute kan ofte bli sett på som blærete og overdrivelse..

Lenke til kommentar

Jeg synes det er sjarmerende med gutter som danser, omtrent uansett hvor flinke de er, så lenge de ikke ser ut som om de har en eller annen form for epileptisk anfall. Så lenge selvtilliten er der (uten å være overlegen), og så lenge de ikke bare står i klynge med en gjeng andre gutter, så er det bra. Det er også svært positivt med gutter som kan danse med deg uten å begynne å tafse eller prøve å stikke tungen i halsen på deg etter en halv sang.

Lenke til kommentar
Kan noen jenter forklare meg hva som er så morsomt med å danse?

6198746[/snapback]

 

Jeg syntes no det er kjekt. Det er sosialt og man føler man "slår seg løs" litt. Flørte litt, smile, le. Hva som er så gale med det ? :whistle:

6199118[/snapback]

Hva er den store forskjellen fra å gjøre dette i baren eller i en tilfeldig sofa?

Lenke til kommentar

Du vet, alle er født med en form for rytmisk sans, selv om kvaliteten på denne varierer sterkt. Men, du kjenner til fenomenet med å tappe litt med foten når du hører en bra sang eller nikke litt med hodet, sant? Vel, vi tar dette fenomenet ett par steg videre, og vips, så har du dansing. Altså, bevegelse til musikk og rytme. Det er helt naturlig, indianerene gjorde det, slavene gjorde det, de fleste folkeslag gjorde det igrunn. Hva som er morsomt med det er vanskelig å si, men ofte er det deilig å bevege seg til musikk.

Lenke til kommentar
Du vet, alle er født med en form for rytmisk sans, selv om kvaliteten på denne varierer sterkt. Men, du kjenner til fenomenet med å tappe litt med foten når du hører en bra sang eller nikke litt med hodet, sant? Vel, vi tar dette fenomenet ett par steg videre, og vips, så har du dansing. Altså, bevegelse til musikk og rytme. Det er helt naturlig, indianerene gjorde det, slavene gjorde det, de fleste folkeslag gjorde det igrunn. Hva som er morsomt med det er vanskelig å si, men ofte er det deilig å bevege seg til musikk.

6199338[/snapback]

Problemet er at det er absolutt NULL samsvar mellom rytmisk og musikalsk sans. Det går nemlig ikke an å danse til god musikk.

 

Bare så det er sagt; The Pussycat Dolls er IKKE god musikk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...