Gå til innhold

Toshiba qosmio g30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjermkortet kan plasseres i det øvre mellomskitet. Men det duger absolutt til det meste av aktuelle spill..

Regner med at du har sett at den prisen er eks. moms. :)

Skrevet

Jeg synes det var lav oppløsning på skjermen med tanke på at det er en 17". Har samme oppløsnining på Macbooken min som er 15" og jeg kunne god hatt større. Dette er uansett en smakssak.

Skrevet

Jeg ville nok valgt denne: Dell XPS M1710 fremfor Toshibaen. Skjermkortene Go7900 og Go7900GTX er nok mer egnet til spill som oblivion enn Go7600 kortet. I tillegg får du ting som core duo prosessor og 1920x1200 oppløsning.

Skrevet

tror nok at jeg ville gådd for noe med litt sterkere skjermkort hvis formålet er spilling og du har tenkt og bruke 20000,-

på en annen side er det jo litt fett med 2 hdd :yes:

Skrevet
Jeg ville nok valgt denne: Dell XPS M1710 fremfor Toshibaen. Skjermkortene Go7900 og Go7900GTX er nok mer egnet til spill som oblivion enn Go7600 kortet. I tillegg får du ting som core duo prosessor og 1920x1200 oppløsning.

6032977[/snapback]

Er jo duo prossesor i Toshibaen også.

Skrevet

6032977[/snapback]

Er jo duo prossesor i Toshibaen også.

6033005[/snapback]

Men skjermkortet er endel svakere, spesielt selvsagt enn GTX kortet. Jeg mener et Go7600 kort er helt på grensen når det gjelder bra spilleopplevelser. Skal du først bruke 20000,- syns jeg du burde satse på noe bedre :)

Skrevet
Dessuten har Toshibaen tv-tuner, uten det er jo ikke mye vits å ha media center

6033012[/snapback]

Uansett er det vel en spillelaptop han ser etter. Alternativet er vel å kjøpe en tv-tuner utenom, enten via dell eller på komplett e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...