Gå til innhold

Coop obs sin siste Cybercom bærbare pc til 5990,-?


Anbefalte innlegg

Den til 6990,- som kommer hva var bedre sa de noe om det?

6000063[/snapback]

 

Niks, det spurte hun ikke om. Men takket være deg gikk hun tilbake til selgeren nå og fikk han til å få lagt av en datamaskin på Sotra som hun skal kjøpe i morgen tidlig, takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette bare et lokalt (Bergen only) salg??

6000095[/snapback]

 

Vet ikke, du får ringe til din nærmeste Obs-butikk og høre. Men når det er slike tilbud over hele landet pleier det å være TV-reklame og annonse på Coop.no, men det er det ikke denne gangen...

Lenke til kommentar

Har ikke funnet noe på Coop.no nei.. er nok Bergens-butikkene som kjører sine egne super-kampanjer. De har sikkert kjøpt opp ganske mange sammen, fått en meget god pris, for så å selge de uten fortjeneste eller med tap for å tiltrekke kunder. De tjener det lett inn så lenge kundene også kjøper med seg noe annet ræl samtidig.

Lenke til kommentar

Kjøpte denne bærbaren i ettermiddag på Coop OBS Lagunen, og er strålende fornøyd :) Den virker solid, og som et røverkjøp..har ikke fått installert så mye på den enda, kun MS Office og litt småplukk! Men foreløpig virker den stillegående (er jo en Centrino), bra tastatur og skjerm og rask respons (så lenge det varer, fører hdd'en fylles opp)!

 

Løp og kjøp, om de har igjen på lager.. og takk til min mor(!) som la merke til annonsen i Bergens Tidende og tipset meg over tlf, siden hun hadde fått med seg at hdd'en i bærbaren min hadde tatt kvelden :D

Lenke til kommentar
Kjøpte denne bærbaren i ettermiddag på Coop OBS Lagunen, og er strålende fornøyd :) Den virker solid, og som et røverkjøp..har ikke fått installert så mye på den enda, kun MS Office og litt småplukk! Men foreløpig virker den stillegående (er jo en Centrino), bra tastatur og skjerm og rask respons (så lenge det varer, fører hdd'en fylles opp)!

 

Løp og kjøp, om de har igjen på lager.. og takk til min mor(!) som la merke til annonsen i Bergens Tidende og tipset meg over tlf, siden hun hadde fått med seg at hdd'en i bærbaren min hadde tatt kvelden  :D

6001873[/snapback]

 

Hvordan er batteriet? Skulle virkelig sett at de solgte denne maskinen på alle coop butikker..

Lenke til kommentar
For å få til disse prisene må de jo selge til ren innkjøpspris... kan ikke forstå noe annet.

6000075[/snapback]

 

Evt med tap..

6000085[/snapback]

 

 

Jeg var heldig og fikk tak i en av de siste Cybercom'ene på Lagunen i går. :w00t:

 

Mens jeg stod i kø var det en annen kunde som spurte om størrelsen på selve maskinen o.l. Jeg myste fort over skjermbildet på salgssystemet mens den ansatte hjalp kunden.

 

For å gjøre en lang historie kort: Engross-pris: 4.000,- (f-i-r-e tusen)...

Lenke til kommentar
For å gjøre en lang historie kort: Engross-pris: 4.000,- (f-i-r-e tusen)...

6002702[/snapback]

 

skjønner ikke hvordan det går an? andre nettbutikker må jo ha en rå fortjeneste på sine bærbare da.. de ligger jo tross alt rundt dobbelt av denne prisen!

6002746[/snapback]

 

 

Joda, men Coop tilbyr bare en enkelt modell og kjøper den inn i ekstremt store mengder...klart det blir mye billigere...

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg jobber på Coop Obs, Det der ser ut som et lokalt tilbud. På min butikk har vi ikke det tilbudet. Av og til er det slik at de lokale butikkene kan føre egne hyperbillige tilbud, så jeg er ganske sikker på at det der er et lokalt tilbud. Eksempelvis har vi tidligere ført solgt en philips dvdopptager til 1400,- normal pris er over 3300. Vi hadde foressten inne samme maskin for ca 2-3 uker siden og da gikk den for ca 10000,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...