Gå til innhold

Coop obs sin siste Cybercom bærbare pc til 5990,-?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså, utifra specs.. ville ikke denne maskinen normalt kostet rundt en 10 000,-?

Minst. Satt sammen en tilsvarende (bortimot identisk, faktisk) PC på kompletts PC-bygger (Komplett Notebook M645). Der kom prisen på 12200 inkl. Win XP Home. Og da har jeg ikke tatt med minnekortleser og tv-tuner.

 

Altså godt under halv pris av en tilsvarende Komplett Notebook. Dette kan ikke stemme :p

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Minst. Satt sammen en tilsvarende (bortimot identisk, faktisk) PC på kompletts PC-bygger (Komplett Notebook M645). Der kom prisen på 12200 inkl. Win XP Home. Og da har jeg ikke tatt med minnekortleser og tv-tuner.

 

Altså godt under halv pris av en tilsvarende Komplett Notebook. Dette kan ikke stemme :p

5999728[/snapback]

 

hehe, kanskje de har glemt et ett tall forran prisen. :wee: eller så er specs'a feil.

Lenke til kommentar

Hei

 

Dette var litt av en respons, trodde selv at tilbudet var godt, nå ryker vel alle rask tenker jeg. Ja jeg så samme annonse som er vist tidlige i Vest nytt på Sotra utenfor Bergen for de som ikke vet det. Da vil jeg anta at dette er i Hvertfall Coob obs Sartor, eventuell Lagunen. Jeg stikker innom i morgen, viss de bare har noen få så blir jeg FFFF:::::........ men det er vel slik.

 

Hei alle Bærbare PC fan, for håpe jeg får noe igjen av dere(gode råd altså) for å være ærlig å dele info, det bør alle gjøre.

 

Jeg ringte Coop obs sartor, de har 13 stk igjen med samme spec som er sagt i denne tråden. de hadde fått inn 30 stk. altså solgt 17 idag. virker mange på en dag men jeg kjenner ikke bransjen? Det skulle tilsi at de blir utsolgt i morgen på denne butikken

 

Lykke til, jeg tror jeg kjøper i morgen

 

Håkon

Endret av Hookie100
Lenke til kommentar
Hei

 

Dette var litt av en respons, trodde selv at tilbudet var godt, nå ryker vel alle rask tenker jeg. Ja jeg så samme annonse som er vist tidlige i Vest nytt på Sotra utenfor Bergen for de som ikke vet det. Da vil jeg anta at dette er i Hvertfall Coob obs Sartor, eventuell Lagunen. Jeg stikker innom i morgen, viss de bare har noen få så blir jeg FFFF:::::........ men det er vel slik.

 

Hei alle Bærbare PC fan, for håpe jeg får noe igjen av dere(gode råd altså) for å være ærlig å dele info, det bør alle gjøre.

 

Jeg ringte Coop obs sartor, de har 13 stk igjen med samme spec som er sagt i denne tråden. de hadde fått inn 30 stk. altså solgt 17 idag. virker mange på en dag men jeg kjenner ikke bransjen? Det skulle tilsi at de blir utsolgt i morgen på denne butikken

 

Lykke til, jeg tror jeg kjøper i morgen

 

Håkon

5999934[/snapback]

 

sa de noe om de fikk inn flere?

Endret av anselmo
Lenke til kommentar

Nei de sa ingenting om de fikk inn flere. Du vet de som jobber i slike butikker har ikke spesial kunnskap alltid for å være litt snill:)

 

men fikk inhverfall greit svar om antall igjen og hvor mange de hadde solgt idag

 

Den til 6990,- som kommer hva var bedre sa de noe om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...