Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen faen, jeg glemte jo kjære gamle bekjente SneakerHolic som jeg møtte på HWLAN. Visste ikke at det var en jeg kjente :D Selv om jeg ikke ha<r møtt han på snart 6 år :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kom på sia at høstferien er over, fyfaen.. Har en del som jeg må gjøre før ferien er over,og enda har jeg ikke gjort noe eneste dritt!

*Sette ned og fortvile*

5min senere:

*Se ondt på xbox360 og Obilivon*

Endret av fox88
Skrevet
Det jeg mente. Er vel ikke akkurat gratis å ringe til opplysningen.

7029521[/snapback]

Oppkoblingsavgift fra fasttlf på 3.09kr og en minuttpris på 11kr og noen øre så ja...man tjener en del på det.

Skrevet (endret)

Så stille det ble nå, mulig det er fordi det er søndag kveld men. Når det blir stille i SO er det som en fest som slutter :(

Endret av Little slask
Skrevet

Vel da får dere oppføre dere, jeg fordufter inn i dusjen og legger meg nu - tilbake etter HW LAn så er sliten og medtatt.. Sett bort i fra festen i går som har gitt meg rimelig god bakfyll - litt fyllesyk :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

I morgen tidlig sitter jeg på flyet til Barcelona. Blir greit med et lite avbrekk.

Skrevet
Hmmm.. Har noen lyst å sponse meg med 10000kr så jeg kan springe til butikken å kjøpe meg en data i morgen?

7029881[/snapback]

Nei, men du kan be Posten om å slutte å sende laptopen min til LARVIK :mad:

Skrevet
Hmmm.. Har noen lyst å sponse meg med 10000kr så jeg kan springe til butikken å kjøpe meg en data i morgen?

7029881[/snapback]

Nei, men du kan be Posten om å slutte å sende laptopen min til LARVIK :mad:

7029895[/snapback]

Hahahahaha! :lol:

Skrevet

7029881[/snapback]

Jeg får en data i morgen, forhåpetligvis :p

Skrevet
B-real: Har du tattovert avataren din på armen?

7029426[/snapback]

Nei jeg har den over rævhullet mitt jeg :woot:

7029453[/snapback]

Hva er Psilocybe som gjorde jobben? ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...