Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

So5 er unødvendig, hadde vært bedre å laget et chatterom

6527117[/snapback]

#[email protected] ;) for den hardcore gruppen :p

#[email protected] den totalt døde offesiele kanalen :ermm:

 

 

 

jezz boligmarkedet i stavanger er hot for tiden , jeg rekke nesten ikke og se boliganonsene for di er solgt , visninger er bare og glemme , alt selges lenge før den tiden .

 

og alt går sykt mye over takst :/ vansklig og få kjøpt seg noe da ja ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men den har jo ikke fin bakgrunnsfarve! :(

6527083[/snapback]

 

Denne da:

6527120[/snapback]

Jøje meg, du har jo jobbet hardt. Jeg får vel si tusen takk og bruke avataren en liten stund. ;)

 

Haha, skulle jeg pirket enda mer nå, så har det seg slik at Elite Plus ikke er gullfarvet - men det tror jeg jammen vi gir faen i nå. Takk så mye.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Faen, jeg har lyst til å shoppe. Har fått lønning og innså at jeg har spart alt for mye penger fra fjorårets studielån. Problemet er at det er så utrolig mye jeg har lyst på. :-\

6527183[/snapback]

Sett opp en prioriteringsliste og tenk nøye gjennom hva du vil ha og hva du skal prioritere. Så tar du med deg kortet og kommer deg ut og gir faen i listen - og kjøper akkurat hva du vil. Works everytime. :D

Lenke til kommentar
Faen, jeg har lyst til å shoppe. Har fått lønning og innså at jeg har spart alt for mye penger fra fjorårets studielån. Problemet er at det er så utrolig mye jeg har lyst på. :-\

6527183[/snapback]

Sett opp en prioriteringsliste og tenk nøye gjennom hva du vil ha og hva du skal prioritere. Så tar du med deg kortet og kommer deg ut og gir faen i listen - og kjøper akkurat hva du vil. Works everytime. :D

6527203[/snapback]

Det skal jeg love deg!
Lenke til kommentar
Faen, jeg har lyst til å shoppe. Har fått lønning og innså at jeg har spart alt for mye penger fra fjorårets studielån. Problemet er at det er så utrolig mye jeg har lyst på. :-\

6527183[/snapback]

Sett opp en liste over alt du har lyst på. Så velger du tingene du trenger, og deretter tar du vekk halvparten av det du ikke trenger.

 

Yar, nå er det ikke lenge til jeg skal til London på helgetur. Intens shopping og én musikal, you got to love it.

 

Come here, Apu. If it’ll make you feel any better, I’ve learned that life is one crushing defeat after another, until you just wish Flanders was dead.

Lenke til kommentar

Ble sulten og var lei av kake så jeg og søsteren min satte i gang med å lage pizza. Resultatet ble veeeeldig bra. Stappa nå :p

 

..fremdeles ikke kvitt hodepinen da..gah. Vurderer å finne fram noen mega solbriller som jeg kan bruke i morgen. Lyset gjør det bare ti ganger verre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...